Gå til innhold

Blitt blokket på snap av kusine...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir faktisk såret. Vet ikke hva jeg gjør galt:( Jeg kan ikke komme på noe som helst, jeg er snill og grei. Har sendt snap en sjelden gang innimellom med noen bilder sv hva jeg driver med, feks fra ferie og god mat. Hvorfor sletter dere folk på snap? Bortsett fra hvis dere blir spammet med eller heter da. Jeg tar meg nær av det:(

Anonymkode: b63a9...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotYou

Sletter folk som ikke «gir meg noe på snap». Jeg har 3 eldre på snap (mine og min manns bestemødre). Disse sender jo sjeldent snap, men jeg beholder de da jeg vet at de syns det er veldig fint å få snap av oldebarna. 

Men ellers har jeg både fjernet gamle venner, familie (tante, en kusine, en onkel), og en del kollegaer/naboer etc. 

Jeg har alle disse på facebook, men jeg har et annet forhold til snapchat. Jeg bruker den mye, og vil egentlig bare ha de jeg kjenner godt. Mystoryen min inkluderer kanskje 17 stk (kun nærmeste). Hele snaplista mi er ellers ca 35. 

Mulig kusina di er litt sånn også? At hun bare ikke orker å ha folk som ikke kommunsierer med henne på snap? Ikke for å være slem, men bare fordi du da blir et navn som aldri brukes på snap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir faktisk såret. Vet ikke hva jeg gjør galt:( Jeg kan ikke komme på noe som helst, jeg er snill og grei. Har sendt snap en sjelden gang innimellom med noen bilder sv hva jeg driver med, feks fra ferie og god mat. Hvorfor sletter dere folk på snap? Bortsett fra hvis dere blir spammet med eller heter da. Jeg tar meg nær av det:(

Anonymkode: b63a9...58a

Spør henne hvorfor....

Anonymkode: b29a1...ac6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sletter stadig unna folk på både facebook og snap. Ikke fordi jeg har noe imot dem, eller ikke vil ha noe med dem å gjøre. Rett og slett fordi jeg ikke kommuniserer med dem på de plattformene. Liker å ha bare dem jeg har en interaksjon med. Stopper da likevel på gata og slår av en prat om jeg møter dem.

Anonymkode: fb80a...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun ikke får noe ut av å ha deg på Snapchat. Hvorfor skal hun egentlig ha deg der? Det er mange folk som er snille og greie, men det er gjerne ikke grunn nok til å ha de på Snapchat. 

Anonymkode: 0f989...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi hun kanskje ikke stoler på deg og legger ut bilder med aspekter fra livet sitt som hun ikke vil at du skal spørre om/snoke i.

Anonymkode: b3bbc...5a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet forleden dag konen til min fetter, da hun/de hadde valgt å invitere min bror m/fam til datterens konfirmasjon men ikke oss. Gidder ikke være venn med sånne. Min fetter beholder jeg da jeg har kjent han hele livet og vet at han egentlig er en grei gutt. 

Anonymkode: 541bf...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 7.19, AnonymBruker skrev:

Blir faktisk såret. Vet ikke hva jeg gjør galt:( Jeg kan ikke komme på noe som helst, jeg er snill og grei. Har sendt snap en sjelden gang innimellom med noen bilder sv hva jeg driver med, feks fra ferie og god mat. Hvorfor sletter dere folk på snap? Bortsett fra hvis dere blir spammet med eller heter da. Jeg tar meg nær av det:(

Anonymkode: b63a9...58a

Hva med å bruke sms eller spørre henne muntlig hvorfor hun har blokkert deg? Jeg har ikke snap, orker ikke det dramaet. 

Anonymkode: ad8e0...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spørre henne for å få det riktige svaret.

Selv har jeg slettet et par kusiner og en fetter fra Facebook. Fetteren og én av de kusinene har jeg bare ikke kontakt med. Har invitert i alle fall hun kusinen over hit et par ganger, og hun bor langt unna meg, men når hun ikke gidder så dropper jeg henne. Fetteren har nok med sitt. Den andre kusinen min er det en helt annen årsak igjen til at jeg har slettet, men jeg har godt kontakt med hennes øvrige familie, og snakker med henne når vi møtes. Årsakene kan være mange. Du må spørre henne det gjelder.

Anonymkode: 16879...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun virkelig har blokkert deg, uten at dere har kranglet eller du poster helt sinnsyke ting er det nok greiest å bare ignorere det og gi blaffen i henne. Hvis hun er for kul for sin egen familie, har hun ikke skjønt mye her i livet. Lost case. Synd for henne. 

Anonymkode: 18439...3bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 1.4.2019 den 12.11, AnonymBruker skrev:

Hvis hun virkelig har blokkert deg, uten at dere har kranglet eller du poster helt sinnsyke ting er det nok greiest å bare ignorere det og gi blaffen i henne. Hvis hun er for kul for sin egen familie, har hun ikke skjønt mye her i livet. Lost case. Synd for henne. 

Anonymkode: 18439...3bf

Jeg poster ikke noe syke greier eller lignende hehe, og ikke kranglet heller. Jeg er et oppegående, høffelig menneske. Dette plager meg fortsatt:( TS

Anonymkode: b63a9...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har blokkert er de som sender ut fellessnap flere ganger i uka. Jeg bruker snapchat mest for å kommunisere med nære venner, så opplever det som forstyrrende når jeg hele tiden får diverse hverdagsøyeblikk som det ikke er meningen at jeg skal svare på. 

Mulig at det bare er jeg som har misforstått hvordan man bruker snap, men jeg blir så stresset av å måtte åpne random snaps daglig for å komme ajour. 

Har ingenting imot å følge de samme personene på Insta, for da kan jeg scrolle gjennom når jeg har tid og gå glipp av et bilde uten at det blir liggende i feeden og mase om å bli åpnet 😜

Anonymkode: 5ac72...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...