Gå til innhold

Sofa fra Ikea


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har Landskrona sofaen fra Ikea eller kjenner til den? Er den god å sitte i? Eller er den lang i setet?

Lurer på å kjøpe den, men må bestille på nett. Bor et stykke unna Ikea.... 

Anonymkode: 8ac33...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Styr unna IKEA når det kommer til sofa.

Generelt så er det dårlig kvalitet. Stoffet blir løst etter kort tid (de løsner fra putene og blir slakke og sitter dårlig på). Blir fort generelt slakke i putene og du faller fort nedi ei grop som ikke kan fikses. Ofte så er de harde også, og forblir harde og mykner aldri opp. IKEA sine sofaer er også generelt ganske lave, så veldig ubehagelig for de som har over og gjennomsnittlig høyde. 

IKEA er ikke flinke på sofa.
Har hatt 2 stoff sofa og en skinnsofa, aldri igjen. Jeg kjøpte kun en selv (dum) og fikk de to andre så å si ubrukt av familie, fordi jeg måtte ha ny sofa hele tiden.  
De er kanskje billig, men du merker det på kvaliteten. Koster mindre å kjøpe noe dyrere som varer lengre. 

Anonymkode: 6d8b0...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Vimle men de hadde ikke den inn og fikk beskjed om at de slutter med den... Den er god og myk.

Ektorp er også god.

Söderhamn er elendig. 

Landskrona aner jeg ikke men tror den er litt for dyp for min del.

Anonymkode: 53752...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvesittet Landskrona på Ikea for et par uker siden, og den var helt fin, den. Ikke av de mykeste, men heller ikke hard. Jeg kunne fint hatt den sofaen og lurer på å kjøpe meg den. 

Kan ikke si jeg la merke til at den skal ha vært noe spesielt "lang i setet", og jeg er bare 160 cm høy. Satt helt fint i den, jeg.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...