Gå til innhold

Du som er alenemamma...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får du datet? Jeg har truffet en fyr et par ganger og hatt barnevakt da, liker han godt og uten barn ville jeg truffet han mer regelmessig,  men kan jo ikke belage meg på barnevakt sånn gjevnlig. 

Vi kjenner ikke hverandre SÅ godt at jeg har lyst til å be han hjem hit mens barnet sover heller. Føles liksom litt feil. 

Hva gjør dere andre? 

Anonymkode: 7d5d2...2e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fant meg en med mer på timeplanen enn jeg har. Har et langdistanseforhold og ser hverandre en gang i mnd. Mest uten barn, men litt med også. 

Anonymkode: 407b2...52c

AnonymBruker
Skrevet

Venter til ungen er så stor at det lar seg gjøre evt. Gidder ikke å bruke tid på mannfolk nå når jeg har det ene barnet jeg skal ha :)

Anonymkode: aa242...a0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venter til ungen er så stor at det lar seg gjøre evt. Gidder ikke å bruke tid på mannfolk nå når jeg har det ene barnet jeg skal ha :)

Anonymkode: aa242...a0f

Samme her. 

Anonymkode: 1331e...86c

Skrevet

Nå er ikke jeg dame, men som mann setter jeg pris at jeg også får tid med dama når det lar seg gjøre.
Jeg har ikke kommet hjem til henne enda når barna er der, vil jo det, men man må få introdusere den nye typen sakte og sikker for barna, selvfølgelig er barna små så er ting enklere men er de liksom 15-17 år da er det mer vanskelig.

men nå har jeg også barn selv fra tidligere ekteskap, og jeg også velger å ikke ha dama hitt når barn er hjemme, inntil videre da. alt til sin tid.

Bli først godt kjent med nye mannen du dater, så kommer alt naturlig deretter 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater ikke. Jeg kunne sikkert datet når vesla er på avlastning, men jeg finner ingen jeg har lyst til å prioritere høyere enn alenetiden min. Og jeg gidder i alle fall ikke å date bare for å date.

Anonymkode: 2020d...bc5

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvor alene man er. Da jeg hadde ungen helt alene 100% prioriterte jeg ikke dating. Prøvde litt, men det ble bare stress. Nå som barnet er hos far 30% dater jeg litt på dager jeg har barnefri, og så har jeg fått besøk hjemme etter barnet har lagt seg når det har passet seg sånn. Det kommer an på mannen og om man kjenner seg trygg på at hjemmebesøk er ok. Men ALDRI never ever første date hjemme. Men jeg er klar på at et liv med meg innebærer å treffes mye hos meg på kveldstid fordi jeg har faktisk barnet 70% og da er det sånn. 

Anonymkode: d6aea...ad5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...