AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg kaller hele tiden Fretex for Taxfree. Hele tiden. Det er ikke med vilje, og jeg blander ikke dem motsatte veien. Taxfree er Taxfree, men av en eller annen grunn sier jeg alltid Taxfree når jeg mener Fretex. Jeg tror det har noe med at begge har bokstaven x i seg, noe som ikke er vanlig. Hvilke ord blander du? Anonymkode: 9a689...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Del Skrevet 26. mars 2019 Mistenkelig og mistenksom. Anonymkode: a92fc...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 26. mars 2019 #3 Del Skrevet 26. mars 2019 Lenger og lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mars 2019 #4 Del Skrevet 26. mars 2019 Ett og et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 26. mars 2019 #5 Del Skrevet 26. mars 2019 Irriterende og irritabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #6 Del Skrevet 26. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaller hele tiden Fretex for Taxfree. Hele tiden. Det er ikke med vilje, og jeg blander ikke dem motsatte veien. Taxfree er Taxfree, men av en eller annen grunn sier jeg alltid Taxfree når jeg mener Fretex. Jeg tror det har noe med at begge har bokstaven x i seg, noe som ikke er vanlig. Hvilke ord blander du? Anonymkode: 9a689...bf1 Haha, lo godt! Det var en periode der jeg blandet de bulgarske ordene for søndag og onsdag (nedelja/srjada). Ellers blir det noen småfeil innemellom, men ingenting som i skrivende stund utmerker seg 😛 Anonymkode: 21151...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 26. mars 2019 #7 Del Skrevet 26. mars 2019 Årsak og grunn. Jeg slår det opp, men glemmer forskjellen straks etterpå. Jeg vil tro det er en grunn til dette, ingen årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. mars 2019 #8 Del Skrevet 27. mars 2019 Hun og henne. Muntlig sier jeg bare ho, så i skriftspråk må jeg ofte tenke meg om når det skal være henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #9 Del Skrevet 28. mars 2019 On 3/27/2019 at 10:43 AM, Perelandra said: Hun og henne. Muntlig sier jeg bare ho, så i skriftspråk må jeg ofte tenke meg om når det skal være henne. Samme her! Jeg surrer også med enda og ennå. Anonymkode: 9e6dc...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #10 Del Skrevet 30. mars 2019 Jeg klarer aldri å huske når man bruker "lavere dørterskel" og når man bruker "høyere dørterskel" Anonymkode: 0eadc...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #11 Del Skrevet 30. mars 2019 Høy / Stor / Best - og så lignende Jeg er ikke sikker på om jeg skal si "Best/høy/stor sannsynlighet" eller "Mindre/lavere priser". "Høye muligheter??" Så blander jeg også mindre/færre Anonymkode: b778a...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 30. mars 2019 #12 Del Skrevet 30. mars 2019 Haha...for meg er det veldig fort å sei Rude Rudberg istaden for Rune...! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 30. mars 2019 #13 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) Jeg blander vaskemaskin og oppvaskmaskin. Folk ler høyt når jeg sier "Jeg skal bare hente klær fra oppvaskmaskinen" eller når jeg sier "jeg tar ut av vaskemaskinen" og står på kjøkkenet ved oppvaskmaskinen. 😂 Endret 30. mars 2019 av Supernova17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå