AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Heisann damer, Jeg har møtt en flott dame gjennom SoMe. Vi har vært på to dater, med mer enn en ukes mellomrom, begge ute med mat og drikke. Hun sov hos meg begge gangene. Hun skriver aldri først, bare svarer, ergo vi tekster 1-2 mld per dag. Dette passer meg igrunn godt, men er uvandt. Vi (jeg) hadde avtalt ny date, hun avlyste samme dag fordi hun måtte jobbe og det kanskje ble sent. Hun sendte snap av at hun ikke jobbet sent. Hun spurte heller hva jeg skulle dagen etter, jeg sa at jeg ikke kunne (fordi jeg ikke kunne) men foreslo en tredje dag. Hun svarte "Ok! det kan vi satse på" Har nå ikke tekstet på et døgn og det står "igjen" på meg, men skal jeg gidde? Jeg tenker at hun ikke er interessert nok... Når vi møtes har vi (i mine øyne) veldig god kjemi, og hun har gitt utrykk for at det var veldig hyggelig. Anonymkode: 50384...a61
kari-bole Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Yes du skal ta deg en sjanse, send en melding du det kan vare en slikt jente / dame som er litt på vente siden og liker at mannen tar initiativ Jeg hadde det slikt med min nåværende kjæreste, og det jeg har fått bekreftet er at det var godt at jeg tok initiativ, det var bra at jeg var forsiktig og at jeg ikke presset henne på noe som helst måte da. Teksting par ganger om dagen er normalt og det vil ta av etterhvert som hun føler seg sikker. Sender du meldinger men hører ikke noe fra hun, da er det bare å ta hintet og gå videre. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Kan hende hun bare holder litt tilbake, selv om hun er interessert. Jeg har selv brent meg så mange ganger, at jeg liker en rolig start. Jeg får helt spader av teksting flere ganger om dagen, og tomprat på melding. Kan hende at hun også sparer praten til dere møtes og at teksting er til for å avtale tidspunkt. Syns ikke du skal gi opp helt enda. Anonymkode: 179d6...dcc 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Hun har jo sagt ja til å møtes, så det høres ut som hun er interessert. Kanskje hun er typen som prøver å holde igjen for å ikke virke for interessert. Det er en idiotisk strategi, men det er dessverre mange som benytter seg av den Anonymkode: 41d49...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hun har jo sagt ja til å møtes, så det høres ut som hun er interessert. Kanskje hun er typen som prøver å holde igjen for å ikke virke for interessert. Det er en idiotisk strategi, men det er dessverre mange som benytter seg av den Anonymkode: 41d49...8b5 TS Mye mulig ja. Jeg spurte hvertfall om date på alternativ dag #3 , det passet ikke (mest sannsynlig - hun skulle se det an) men hun foreslo ny alternativ dag #4. Da kan ikke jeg. haha... Får se om alternativ #3 funker, ellers må det bli neste uke - dersom det blir noe. Hun legger hvertfall på smilefjes og skriver navnet mitt i mld, er ikke det litt positivt? Tror hun er vant til masete karer... Anonymkode: 50384...a61
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 10 hours ago, kari-bole said: Yes du skal ta deg en sjanse, send en melding du det kan vare en slikt jente / dame som er litt på vente siden og liker at mannen tar initiativ Jeg hadde det slikt med min nåværende kjæreste, og det jeg har fått bekreftet er at det var godt at jeg tok initiativ, det var bra at jeg var forsiktig og at jeg ikke presset henne på noe som helst måte da. Teksting par ganger om dagen er normalt og det vil ta av etterhvert som hun føler seg sikker. Sender du meldinger men hører ikke noe fra hun, da er det bare å ta hintet og gå videre. Jada, men når damene tar så sjelden insj så lurer man jo på interessen, og jeg er ingen masete kar. Sendte uansett mld, og hun svarte positivt så da er hun hvertfall ikke helt kald Anonymkode: 50384...a61
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, men når damene tar så sjelden insj så lurer man jo på interessen, og jeg er ingen masete kar. Sendte uansett mld, og hun svarte positivt så da er hun hvertfall ikke helt kald Anonymkode: 50384...a61 Gi det litt tid. 😊 Jeg er nok litt som damen din, selv om det er hyggelig, jeg er interessert og god kjemi så liker jeg å ta det litt med ro og holde hodet kaldt. Har dårlig erfaring med å gi gass fort. Anonymkode: 7630d...fca
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Gi det litt tid. 😊 Jeg er nok litt som damen din, selv om det er hyggelig, jeg er interessert og god kjemi så liker jeg å ta det litt med ro og holde hodet kaldt. Har dårlig erfaring med å gi gass fort. Anonymkode: 7630d...fca Enig. Og av prinsipp sender jeg aldri 2 mld på rad. Sjelden jeg svarer på en mld uten "?" også. Lurer du ikke på noe er du ikke interessert Anonymkode: 50384...a61
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 Så lenge hun kommer med forslag til nytt tidspunkt er det greit. Selv om jeg synes det er svakt av hun å aldri ta initiativet. Hilsen mann Anonymkode: 4c49b...a53
Eplejuice123 Skrevet 28. mars 2019 #10 Skrevet 28. mars 2019 Enten vil jeg tro at: Hun er interessert, men ikke nok ennå. Eller Hun er ikke interessert nok, men for høflig/pingle til å si det som det er. Hun håper det dør ut av seg selv. Hilsen dame. 1
Eplejuice123 Skrevet 28. mars 2019 #11 Skrevet 28. mars 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: TS Mye mulig ja. Jeg spurte hvertfall om date på alternativ dag #3 , det passet ikke (mest sannsynlig - hun skulle se det an) men hun foreslo ny alternativ dag #4. Da kan ikke jeg. haha... Får se om alternativ #3 funker, ellers må det bli neste uke - dersom det blir noe. Hun legger hvertfall på smilefjes og skriver navnet mitt i mld, er ikke det litt positivt? Tror hun er vant til masete karer... Anonymkode: 50384...a61 Er du han fyren som var så lei seg fordi han aldri fikk dame, var førskolelärer og deppis? 😊.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #12 Skrevet 28. mars 2019 7 hours ago, Eplejuice123 said: Er du han fyren som var så lei seg fordi han aldri fikk dame, var førskolelärer og deppis? 😊. Nope, jeg vil egentlig ikke ha dame. Kom nylig ut av et langt forhold. 7 hours ago, Eplejuice123 said: Enten vil jeg tro at: Hun er interessert, men ikke nok ennå. Eller Hun er ikke interessert nok, men for høflig/pingle til å si det som det er. Hun håper det dør ut av seg selv. Hilsen dame. Tror nok det kan være det første. Hun sendte meg bilder i dag som "beviste" årsaken til at hun ikke kunne forrige gang. Som en slags "se jeg kunne faktisk ikke" - det betyr kanskje at hun vil at vi skal møtes igjen? Anonymkode: 50384...a61
Eplejuice123 Skrevet 28. mars 2019 #13 Skrevet 28. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nope, jeg vil egentlig ikke ha dame. Kom nylig ut av et langt forhold. Tror nok det kan være det første. Hun sendte meg bilder i dag som "beviste" årsaken til at hun ikke kunne forrige gang. Som en slags "se jeg kunne faktisk ikke" - det betyr kanskje at hun vil at vi skal møtes igjen? Anonymkode: 50384...a61 Om hun selv tar initiativ til å finne på noe med deg, så er hun interessert! Både menn og damer tar initiativ om de er interessert 👌
Gjest Minesveiper Skrevet 28. mars 2019 #14 Skrevet 28. mars 2019 (endret) On 3/26/2019 at 5:29 PM, AnonymBruker said: Har nå ikke tekstet på et døgn og det står "igjen" på meg, men skal jeg gidde? Jeg tenker at hun ikke er interessert nok... Når vi møtes har vi (i mine øyne) veldig god kjemi, og hun har gitt utrykk for at det var veldig hyggelig. Anonymkode: 50384...a61 Hvis jeg var deg så ville jeg snakket med henne om det. Det er bedre å ta sjansen enn å la henne gå fordi du er usikker på hennes interesse. Jeg datet en sånn dame som ikke tekstet noe særlig, og hun var bare ikke spesielt glad i å chatte. Endret 28. mars 2019 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #15 Skrevet 29. mars 2019 13 hours ago, Minesveiper said: Hvis jeg var deg så ville jeg snakket med henne om det. Det er bedre å ta sjansen enn å la henne gå fordi du er usikker på hennes interesse. Jeg datet en sånn dame som ikke tekstet noe særlig, og hun var bare ikke spesielt glad i å chatte. Ja, jeg vurderte det, men nå har hun tatt noen steg fremover og jeg snakker med en annen også nå som gjør at jeg "bryr meg mindre" om den første skulle gå i vasken, da blir jeg litt mer likegyldig og, desverre, funker det ofte. Anonymkode: 50384...a61
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #16 Skrevet 29. mars 2019 Hun høres ikke så veldig keen ut, kanskje fått litt kalde føtter? Er jeg interessert så svarer jeg litt mer hyggelig enn daten din, skriver at jeg ser frem til å møtes osv. Jeg har selv droppet dating videre hvis responsen fra fyren har vært kort og laber. Men, vi kvinner er forskjellige. Har venninner som føler seg frem, forventer myyye oppmerksomhet, hjerter og blomster fra daten i starten. Og får de ikke de så blir de usikre, og holder daten litt på avstand. Selv menn de bare har skrevet med i en uke, da forventes masse sms og telefoner. Men å sende noe selv, det gjør de faktisk ikke. Veldig rart. Men, dating er vanskelig. Man skal ikke være for på, og ikke for lite... Anonymkode: 60a38...bb3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #17 Skrevet 29. mars 2019 Alle har ikke samme behov for hyppig kontakt - når du skiver at det bare er du som tar kontakt først og dere likevel tekster hver eneste dag, gir du henne jo ikke så mye rom til å initiativ heller... Så lenge hun følger opp en avlysning med å umiddelbart foreslå ny dag er hun høyst sannsynlig interessert. Anonymkode: 58501...7f0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #18 Skrevet 29. mars 2019 40 minutter siden, AnonymBruker said: Alle har ikke samme behov for hyppig kontakt - når du skiver at det bare er du som tar kontakt først og dere likevel tekster hver eneste dag, gir du henne jo ikke så mye rom til å initiativ heller... Så lenge hun følger opp en avlysning med å umiddelbart foreslå ny dag er hun høyst sannsynlig interessert. Anonymkode: 58501...7f0 Enig. Jeg har nok skrevet litt mye, men det var i utgangspunktet fordi vi hadde en avtale om å møtes. Har roet det ned nå, litt fordi min egen interesse er litt mer laber, men nå har jo hun steppet opp litt... Vi får se... Anonymkode: 50384...a61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå