AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Ja, jeg vet: Ikke spør om ting du ikke tåler svaret på. Men 1. "Skaden" har allerede skjedd og 2. Jeg tåler det, er bare fryktelig sjalu. Så, vi snakket om ekser og sex. Jeg sa som sant var at han er den beste jeg har vært med. Han sa at jeg er bedre enn alle bortsett fra én som "ikke kan sammenlignes". At hun altså ikke var bedre, men helt annerledes enn meg, fordi "hun var vill i senga". Jeg spurte og grov om hvordan vill, og det meste gikk på at hun var spontan, at de stort sett hadde sex overalt hele tiden har jeg inntrykk av. Andre ting gikk på hva de gjorde i senga, som jeg ikke trenger å gå inn på. Ville dere tenkt at dette er noe han uansett kommer til å savne, at jeg for all tid vil være kjedelig sammenlignet med henne? Eller er det sånn at vi rett og slett kan være bra på hver vår måte? Anonymkode: 0945e...66f
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Det var forresten hun som gjorde det slutt med han og han var ikke klar for forhold i tre år etter det bruddet, mye som tyder på at han hadde mye kjærlighetssorg. Anonymkode: 0945e...66f
Rotemor Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Den samtalen der burde du aldri tatt initiativ til...,, 41
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 Han kommer alltid til å savne henne. Anonymkode: c3da8...ad7 7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 Enkelte ganger er det bedre å ikke vite....... Anonymkode: 887b6...205 16
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #6 Skrevet 26. mars 2019 Jeg har alltid lurt på hva det betyr å være «vill i senga»? 🙄😆 er motstykket å ligge stille som en planke ? Anonymkode: 4ab8b...8e1 8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #7 Skrevet 26. mars 2019 Han burde hatt vett til å holde kjeft. Har hatt sexpartnere som har vært mer spennende enn min mann, men noen hemmeligheter må en ta med seg i grava. Anonymkode: d9b66...cd0 25
Rotemor Skrevet 26. mars 2019 #8 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han burde hatt vett til å holde kjeft. Har hatt sexpartnere som har vært mer spennende enn min mann, men noen hemmeligheter må en ta med seg i grava. Anonymkode: d9b66...cd0 Det er typisk for unge menn å svare ærlig i den settingen når de blir lurt til å tro at det er det de skal. Hun får ta ansvaret selv og leve med denne knekken. 18
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #9 Skrevet 26. mars 2019 TS her. Jeg er ikke spesielt redd for sjalusi, jeg liker faktisk den følelsen litt. I hvetfall seksuell sjalusi. Så, helt ærlig, det går bra og er ikke en "knekk". Er oppriktig nysgjerrig på de spørsmålene jeg stiller Anonymkode: 0945e...66f 2
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 26. mars 2019 #10 Skrevet 26. mars 2019 Damer kan definitivt være bra på ulike måter. Kan komme på én jeg vil karakterisere som spinnvill i senga, klart jeg husker henne godt og ville opplevd henne igjen i en singeltilværelse, men det er ikke noe savn og selv om sexen med henne noen ganger var blant den beste jeg har hatt, har jeg hatt minst like god og bedre uten at dama har vært så vill. Jeg er som deg ikke redd for seksuell sjalusi og liker å kjenne på det. Bruk det til noe positivt og vær trygg på at sexlivet med deg kan bli minst like bra!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #11 Skrevet 26. mars 2019 Aldri skjønt at vill i senga skal være så positivt. En «kanin» på speed, som jokker eller rir i full fart med øynene på stilker, usexy. Anonymkode: 1751b...cc6 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #12 Skrevet 26. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri skjønt at vill i senga skal være så positivt. En «kanin» på speed, som jokker eller rir i full fart med øynene på stilker, usexy. Anonymkode: 1751b...cc6 Du har i hvert fall misforstått hva det vil si å være vill i senga. Anonymkode: db179...eec 20
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #13 Skrevet 26. mars 2019 kvinner graver og spør, og ender på å kringkaste på kvinneguiden. Kanskje mange kvinner er ensomme, og har ikke troverdige kilder å uttrykke seg ovenfor. Anonymkode: cb4f6...bea 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #14 Skrevet 26. mars 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg er ikke spesielt redd for sjalusi, jeg liker faktisk den følelsen litt. I hvetfall seksuell sjalusi. Så, helt ærlig, det går bra og er ikke en "knekk". Er oppriktig nysgjerrig på de spørsmålene jeg stiller Anonymkode: 0945e...66f du tror du er sterk, men du kommer til å rakne over tid. Fordi du trodde ikke på din egen gode egenskap. Anonymkode: cb4f6...bea 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #15 Skrevet 26. mars 2019 Du lurte han til å være ærlig, når du egentlig bare var ute etter anerkjennelse og bekreftelse... Uansett kan det være flott det dere har sammen. Hvis det en gang skulle bli slutt, kan det være deg han snakker så varmt om til noen andre. Man ser gjerne på fortida med litt rosa briller. Anonymkode: c1fa1...377 4
Nerine_ Skrevet 26. mars 2019 #16 Skrevet 26. mars 2019 (endret) Om han kommer til å savne det eller ikke spørs jo på hva han foretrekker. Foretrekker han er person som er spontan og vill, blir det nok et savn om ikke du tilfredstiller hans behov. Og dere kan være bra på hver deres måte, men jeg tipper han foretrekker en av delene. Mest sannsynlig vill og spontan, siden han mente hun ikke kunne sammenlignes med andre. Endret 26. mars 2019 av Nerine_ 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #17 Skrevet 26. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Du har i hvert fall misforstått hva det vil si å være vill i senga. Anonymkode: db179...eec Kanskje bruke et annet ord enn nettopp vill da?! Anonymkode: 1751b...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #18 Skrevet 26. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vet: Ikke spør om ting du ikke tåler svaret på. Men 1. "Skaden" har allerede skjedd og 2. Jeg tåler det, er bare fryktelig sjalu. Så, vi snakket om ekser og sex. Anonymkode: 0945e...66f Why, oh why? Bud #1: Trekk aldri inn ekser når du har sex med en ny partner!! Anonymkode: b438f...dcd 6
Nmtt Skrevet 26. mars 2019 #19 Skrevet 26. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Aldri skjønt at vill i senga skal være så positivt. En «kanin» på speed, som jokker eller rir i full fart med øynene på stilker, usexy. Anonymkode: 1751b...cc6 Det kommer an på hvordan du definerer ordet vill. Hva du legger i vill er tydeligvis ikke det samme som jeg gjør. 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #20 Skrevet 26. mars 2019 8 minutter siden, Nmtt said: Det kommer an på hvordan du definerer ordet vill. Hva du legger i vill er tydeligvis ikke det samme som jeg gjør. Jeg tenker på hva kompiser har sagt tidligere, «hun var vill i senga» så har de beskrevet ei som red i full fart og hylte som en hund. Har også selv hatt sex med en mann som var som en duracellkanin i mente han var vill i senga, jeg syns bare det var vemmelig. Men forstår hva du mener, det menes noe annet når det blir sagt vill i senga men syns det er et rart ordvalg. Hvorfor ikke bruke ord som hun var veldig lidenskapelig eller sensuell for eksempel? Anonymkode: 1751b...cc6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå