Gå til innhold

Pen pal venninne søkes :)


Erinishi

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg vil gjerne ha en venninne å brev-veksle med iblant :)

Jeg har ikke så fin håndskrift, og det hadde vært fint å få litt skrive trening - også synes jeg det er kjempe kos med brev.

Det hadde vært topp å få og sende brev litt sånn på gamle måten :)

Jeg er 40 år om noen år, bor i Oslo. Jeg har veldig mange interesser, alt fra historie, samfunnet vi lever i og menneskene i det til fysikk ! Men er ikke ekspert i noe !! Veldig få hobbier egentlig :)

Jeg er veldig åpen og ærlig av meg, og er ikke flau over å dele. Så det håper jeg du vil være også. Ikke at du skal brette ut om ting du ikke er komfortabel med å dele!

Selv har jeg levd et litt ruglete liv. Ganske langt utenfor normalen (ikke noe spennende, bare unormalt! kanskje heller litt trist, men jeg sutrer ikke :))

Det hadde vært fint å få skrive med en kvinne, for når man er født gutt(som jeg var) men opplever seg som kvinne, så blir man holdt litt utenfor «kvinne sfæren» i mange forskjellige ting - man føler seg litt utenfor og ønsker kontakt med andre jenter :)

Jeg tenker noe sånt som tre-fire brev i året? Man skal i hvertfall aldri føle «nå må jeg svare med engang!!» stress :) bare svare når man har lyst til å skrive litt - det er iblant litt terapeutisk!

Jeg er glad i å skrive - så det kan jo hende det blir litt lange brev i blant fra meg- med håndskrift blir jo alt litt lengre også.

Super glad i mennesker, livene de har levd og lever. Alt fra hvordan middagen var i går til historien om noe fælt de har opplevd eller tankene dems om et emne, alt er innafor å skrive om, og jeg hadde syntes det ville vært kos å lese og svare på :)

Jeg har aldri brevvekslet med noen så det er nytt for meg. Kan godt være den som sender første brevet om du vil !

Jeg har ingen tanker om at vi skal møtes, ringes, dele bilder osv! Bare litt brevveksling.

send meg gjerne en privat melding her om det virker hyggelig for deg å skrive litt brev med meg :)

Endret av Erinishi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...