Gå til innhold

Det hemmelige under kjolen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger forslag til hva man kan ha under kjolen? Hva brukte dere? Kjæresten min sier jeg kan få velge selv og veit han liker strømper, strømpeholder, små truser

Samtidig må det jo være behagelig.. 

Forslag/erfaringer tas i mot med takk

Anonymkode: 0e02a...3e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behagelig og praktisk under kjolen. Skift til noe sexy når dere kommer dere på hotellet

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, sjokomelk skrev:

Behagelig og praktisk under kjolen. Skift til noe sexy når dere kommer dere på hotellet

Enig ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, strømper med tåfis og truse med utflod etter en lang dag i manesjen er neppe så poppis når bryllupsnatta skal rulles igang.

Egentlig burde du ha pysjbukse under for du kommer til å være dritsliten og egentlig vil du kun sove 😃

Anonymkode: 7d9bf...d63

• Liker 9
Skrevet

Jeg blir nok å ha noe behagelig under, som sitter på plass hele dagen, også får jeg heller bytte til kvelden :)

• Liker 1
Skrevet

Hadde en blondebh med blondetruser, strømper med søm bak og strømpebelte. For meg ER det behagelig, men jeg ser jo at alle er forskjellig der ;) Undertøyet var forøvrig sort :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal forresten gå uten bh, altså kun klistre noe på brystvortene. Kun vanlig truse og strømper. 

Anonymkode: c0b52...94a

Skrevet

Dersom noen har link til fint undertøy, med egenerfaring i forhold til størrelse osv så legg gjerne ut link 😊

Skrevet
35 minutter siden, Sokkar skrev:

Dersom noen har link til fint undertøy, med egenerfaring i forhold til størrelse osv så legg gjerne ut link 😊

Jeg brukte Change, nettopp fordi det var undertøy jeg også kunne ha glede av senere :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 26.3.2019 den 13.44, AnonymBruker skrev:

Trenger forslag til hva man kan ha under kjolen? Hva brukte dere? Kjæresten min sier jeg kan få velge selv og veit han liker strømper, strømpeholder, små truser

Anonymkode: 0e02a...3e6

"Velge selv" altså what? Herlighet. 

Anonymkode: 7d97e...616

• Liker 12
Skrevet
51 minutter siden, Jolene skrev:

Jeg brukte Change, nettopp fordi det var undertøy jeg også kunne ha glede av senere :)

Smart 😊 men jeg tenker jo at samme hvilket undertøy jeg bruker, så kan det brukes omatt dersom det passer og ser bra ut 😎👌 har ikke sett innom undertøysforetningene enda, men får ta meg en runde snart 😊 

Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å gifte meg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Velge selv??? Fryktelig generøst 🙄

Anonymkode: 807b5...237

• Liker 5
Skrevet
12 timer siden, Sokkar skrev:

Smart 😊 men jeg tenker jo at samme hvilket undertøy jeg bruker, så kan det brukes omatt dersom det passer og ser bra ut 😎👌 har ikke sett innom undertøysforetningene enda, men får ta meg en runde snart 😊 

Det er uansett smart å ta seg turen innom en skikkelig undertøysforretning, for da kan man få kvalitetsundertøy og som er behagelig å ha på en hel dag.

• Liker 2
Skrevet
På 28.3.2019 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Jeg skal forresten gå uten bh, altså kun klistre noe på brystvortene. Kun vanlig truse og strømper. 

Det gjorde jeg også var absolutt komfortabelt 😋😉😉😉

På 28.3.2019 den 9.22, AnonymBruker skrev:

• Liker 1
Skrevet
På 31.3.2019 den 13.19, Jolene skrev:

Det er uansett smart å ta seg turen innom en skikkelig undertøysforretning, for da kan man få kvalitetsundertøy og som er behagelig å ha på en hel dag.

Ja, og så kan dei nok hjelpe meg så jeg unngår undertøy som får meg til å se tykk ut under kjolen 😊

Skrevet
3 timer siden, Sokkar skrev:

Ja, og så kan dei nok hjelpe meg så jeg unngår undertøy som får meg til å se tykk ut under kjolen 😊

Jepp! Det er greit å unngå ;)  Det samme kan sies om bh-valker😂

Skrevet
33 minutter siden, Jolene skrev:

Jepp! Det er greit å unngå ;)  Det samme kan sies om bh-valker😂

Ja, det ville vært krise 😅

Skrevet
5 timer siden, Sokkar skrev:

Ja, det ville vært krise 😅

Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...