AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Er seriøst meningen at den skal sitte så dønn fast? Prøvde for første gang i går og fikk den ikke ut. Jeg måtte få hjelp av stakkars mannen min😲 Og han strevde! I dag tok jeg sjansen på ny. Fikk den ut første gang den skulle ut, men jeg måtte mer eller mindre "føde" den😅 Nå i kveld så var den helt full og heldigvis hadde jeg på meg engangs hanske. For å trykke på den sånn at vakumet slapp, gjorde jo at det rant jo blod. Skal det være så vanskelig? Ikke spesielt behagelig å drive å grave og rikke sånn oppi der heller😐 Anonymkode: 70f83...820
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Tøm den litt oftere da. Det er en vanesak det der. Hvilken type har du da? Det er forskjellige kvaliteter på de. Anonymkode: 8feaa...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Fikk min idag, så har ikke testet enda. Men det sto at man skulle klemme litt på den nederst samtidig som man trykket(som om du skal føde) for å hjelpe den ut. Blir interessant å teste ut senere Anonymkode: f6061...5ef
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tøm den litt oftere da. Det er en vanesak det der. Hvilken type har du da? Det er forskjellige kvaliteter på de. Anonymkode: 8feaa...1a2 Ja skal tømme den oftere 👍🏻 Men ikke det som er problemet, er jo ikke mulig å tømme når den sitter fast 😂 Organic cup heter den. Den minste str. Anonymkode: 70f83...820
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk min idag, så har ikke testet enda. Men det sto at man skulle klemme litt på den nederst samtidig som man trykket(som om du skal føde) for å hjelpe den ut. Blir interessant å teste ut senere Anonymkode: f6061...5ef Jepp det er det jeg gjør, men ikke lett å få den ut forde. Må bevege og rikke og dra lenge før den løsnet. Anonymkode: 70f83...820
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #6 Skrevet 26. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker said: Er seriøst meningen at den skal sitte så dønn fast? Prøvde for første gang i går og fikk den ikke ut. Jeg måtte få hjelp av stakkars mannen min😲 Og han strevde! I dag tok jeg sjansen på ny. Fikk den ut første gang den skulle ut, men jeg måtte mer eller mindre "føde" den😅 Nå i kveld så var den helt full og heldigvis hadde jeg på meg engangs hanske. For å trykke på den sånn at vakumet slapp, gjorde jo at det rant jo blod. Skal det være så vanskelig? Ikke spesielt behagelig å drive å grave og rikke sånn oppi der heller😐 Anonymkode: 70f83...820 Det er sånn man får den ut. Anonymkode: a43e3...e2e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #7 Skrevet 26. mars 2019 Det er jo meningen at man skal klemme slik at vakumet slipper. Les bruksanvisningen. Djises Anonymkode: 185a3...e51
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #8 Skrevet 26. mars 2019 Skal ikke være så vanskelig:) Klem nederst på koppen og lirk litt fra side til side. Vakumet slipper, og du kan ta den ut skånsommere. Kan hjelpe å "trykke" litt men ikke i fødeskala. Lykke til:) Anonymkode: 557f2...4f8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #9 Skrevet 26. mars 2019 Ja, du skal "føde" den ut, bruke de samme musklene som når du presser ut en bæsj elller en unge, og du må klemme og brette koppen sammen før du drar den ut, ellers gjør det fryktelig vondt. Ikke stress med engangshansker, en av hensiktene med menskopp er at det skal spare miljøet, og penger, og være enkelt - tren på å utfordre tankene dine: Det er ditt eget blod, og det er helt rent, du kommer til å få det på hendene, og det gjør ingenting, det kan skylles av! Lurer på hvordan du kom på ideen å begynne med menskopp? (Kanskje er det et lite troll som kjeder seg?) Anonymkode: 52953...30d 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #10 Skrevet 26. mars 2019 Kløna mye I starten jeg og. Øvelse gjør mester. 😊 Anonymkode: f6d25...d9e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #12 Skrevet 26. mars 2019 Så bra at du har klart å få menskoppen inn da . Det syntes jeg var vanskligst da jeg begynte å bruke den for 15 år siden. Du trenger ikke å «føde» koppen når den skal ut. Bare klem på den i nedre del slik at vakuumet slipper, og så drar du forsiktig ut. Det skal ikke gjøre vondt. Gjør det vondt, så har ikke vakumet sluppet. Klem litt hadere og vri litt. Ja, det blir litt søl når du tømmer. Så det er en fordel å tømme den på baderom som har vask ved siden av toalettet. Tøm ut mensen i do, og skyll hendene og koppen i vann fra springen. Så bare setter du menskoppen inn igjen, enkelt og greit. Og enig med hun over her: ikke bruk engangshansker. Det er helt unødvendig. Anonymkode: 2b63c...89a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå