Gå til innhold

Treffes hver helg. Men ikke noe mer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en en stund nå og vi har truffet hverandre hver helg og hatt sex og sånn. Men i ukedagene er det ganske stille fra han, og han svarer sent på snapper og sånn. Vil ikke mase, så ligger lavt og sier ikke noe særlig. Men hva kan dette bety? vi har det fint når vi er sammen i helgene, men liker liksom litt kontinuerlig kontakt... 

Anonymkode: bdc20...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en en stund nå og vi har truffet hverandre hver helg og hatt sex og sånn. Men i ukedagene er det ganske stille fra han, og han svarer sent på snapper og sånn. Vil ikke mase, så ligger lavt og sier ikke noe særlig. Men hva kan dette bety? vi har det fint når vi er sammen i helgene, men liker liksom litt kontinuerlig kontakt... 

Anonymkode: bdc20...6c2

Ville tatt det opp mens han er på besøk. Hva om vi finner på noe tiluken. Du ser jo responsen hans da. 

Anonymkode: 7684b...212

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville tatt det opp mens han er på besøk. Hva om vi finner på noe tiluken. Du ser jo responsen hans da. 

Anonymkode: 7684b...212

Ja, kanskje. Men tenker også på det å skrive med hverandre. Svært lite sånn fra han også. Bare det hadde hjulpet på synes jeg. Men er så bra når vi er sammen og det er alltid han som tar initiativ til sex feks. Men er det masete og sende litt mer snapper? Spørre hva han driver med og om han har hatt en bra dag ?

ts

Anonymkode: bdc20...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje. Men tenker også på det å skrive med hverandre. Svært lite sånn fra han også. Bare det hadde hjulpet på synes jeg. Men er så bra når vi er sammen og det er alltid han som tar initiativ til sex feks. Men er det masete og sende litt mer snapper? Spørre hva han driver med og om han har hatt en bra dag ?

ts

Anonymkode: bdc20...6c2

En som bruker og utnytter deg, vil syns det er masete ja. En som er genuin interessert i å bli bedre kjent med deg, vil like at du tar litt iniativ! 

Ikke la deg bruke. Han virker desverre ikke spesielt interessert i annet enn sex, etter det du beskriver. Har dere hatt en prat om hva dere vil ha ut av dette her? Er han interessert i å date seriøst, for å se om det kan bli et forhold, eller er han bare interessert i en fuckfriend i helgene? 

Slutt i alle fall å spre beina for han før du vet dette. Stå litt opp for deg selv! 

Anonymkode: f8696...792

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står stor respekt av deg for ikke å ha lesset på han press om hvor dere er i starten av et slikt "forhold". Men nå er det på tide med en peeptalk! Det er ikke greit å la det flyte ut slik.

Anonymkode: dc66f...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke er interessert/har tid i å finne på noe tiluken. Kino, tur etc.  Så er han nok ikke intressert i mer en åtreffes i helgene.

Anonymkode: 7684b...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr at han ikke gidder å noe mer kontakt med deg enn det som kreves for å få jevnlig tilgang på sex.

 

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er alltid han som tar initiativ til sex feks. 

Tror dette sier ganske mye....

 

vet du om han er veldig opptatt ellers i uken? kjæresten min og jeg treffes også som oftest i helgene da vi begge har tid til hverandre. Da overnatter vi og koser oss. Det blir sjeldent i ukedagene da han jobber (ugunstige) skift og jeg er fulltidsstudent med jobb. Er dere i samme situasjon?

Ut ifra det du skriver oppfatter jeg deg som ganske ung, kan dette stemme? Isåfall hvor gammel er han i forhold til deg? 

Anonymkode: 757ec...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han er interessert i en helgekjæreste han kan kose seg litt med. Hvorfor spør du ikke om å finne på noe en hverdag?

Anonymkode: 368fe...bf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en såkalt "plate" og en del av haremet hans.

20190326_141240.png

Anonymkode: 713df...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som han er ikke på same bølge som deg dessverre, men det kan hende at han har ikke tid til ukedagene 
men jeg vil nok si at hvis han ønsker så finner han 5 min på får å treffe deg.

Jeg og min kjæreste har ugunstig arbeids tider, men du verden om hun slutter kl 23 på kvelden så sender hun en melding om hun kan komme kun  for å hilse og være med meg halv time, ta en kopp te eller et glass van eller kun gi meg en klem og gå igjen 👍 jeg er takknemlig for at hun tar seg tid.

samme gjør jeg også, så fort jeg har mulighet velger jeg å treffe henne 


Hadde jeg vært deg så hadde jeg snakket med han, og fortelle det rett ut hvordan du føler deg, jeg er alltid tilhenger av å snakke med folk face to face, så ser du hvordan han reagerer. 

Snapp og melinger kan ta tid å bli besvart med en gang, men gir han lyd fra seg i løpet av dagen så er det akseptabelt, av og til kan man svare med en gang av og til etter noe timer. Men om han alldri svarer på dine melinger da er det noe du bør tenke på

 

 

Endret av kari-bole
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...