Gå til innhold

Polske menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er polske menn, noen erfaringer gode/dårlige? 

Anonymkode: e278a...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri møtt en intelligent polsk mann. Det er jo helst typen "yrkesskole" som kommer til Norge, så ikke forvent så spennende samtaler. Dette er selvfølgelig generalisering på høyt nivå.

Har en polsk venninne, og hun er dritsmart, tøff og morsom.

Anonymkode: 17550...1b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner kun en polsk mann, familiefar og gift med norsk kvinne- han er normal, velutdannet og høflig.

Anonymkode: ef777...0a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer vel hvordan folk er. Som i Norge og ellers i Europa. 

Anonymkode: 120fa...1bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to polske menn i bekjentskapskretsen. Begge er høyt universitetsutdannet og svært gode jobber - og er gift og har barn her i Norge. 

Anonymkode: 474c2...1c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange polske. Ingen av de er særlig siviliserte eller smarte. De kommer fra fattige kår og kom til Norge for å få et bedre liv.

Anonymkode: 4c8d8...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninna mi er sammen med en polsk snekker. En så trivelig og snill mann skal du lete lenge etter!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner mange polske. Ingen av de er særlig siviliserte eller smarte. De kommer fra fattige kår og kom til Norge for å få et bedre liv.

Anonymkode: 4c8d8...f6b

Det var jammen en særlig sivilisert ting å skrive.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Denne tråden. Har dere vært i Polen? Krakow er en kulturhovedstad i Europa. Hvor mange nobelprisvinnere, musikere på høyt nivå, kunstnere, matematikere osv kommer ikke fra Polen?

Anonymkode: b14ac...87b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Denne tråden. Har dere vært i Polen? Krakow er en kulturhovedstad i Europa. Hvor mange nobelprisvinnere, musikere på høyt nivå, kunstnere, matematikere osv kommer ikke fra Polen?

Anonymkode: b14ac...87b

Har vært i Krakow. Joda, men det er ikke de som kommer og bosetter seg her.

Anonymkode: 4c8d8...f6b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2019 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Hvordan er polske menn, noen erfaringer gode/dårlige? 

Anonymkode: e278a...0bc

Lite. Tror både de og kvinnene kan være greie. Ganske like oss nordmenn egentlig. 

Anonymkode: ac90e...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp truffet en polsk mann. Har kjent han knapt en uke, men han er VELDIG frempå. Skriver enormt mange sms til meg hver dag om hvor fin jeg er, liker meg, kaller meg kjære osv, så litt i overkant voldsomt for min del i et så tidlig stadiet. Han er utdannet høy mørk og muskuløs, en veldig kjekk mann egentlig men denne intensiviteten hans skremmer meg litt, hvorfor slik hastverk tenker jeg. Han har et barn fra før med en norsk dame han var sammen med i mange år. 

Har møtt han to ganger, og er veldig oppi meg, prøver seg ikke seksuelt, men har kysset og kost litt, er spandabel og høflig. Men har aldri møtt noen som er så intens etter så kort tid, redd noe skurrer..

Ts

Anonymkode: e278a...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp truffet en polsk mann. Har kjent han knapt en uke, men han er VELDIG frempå. Skriver enormt mange sms til meg hver dag om hvor fin jeg er, liker meg, kaller meg kjære osv, så litt i overkant voldsomt for min del i et så tidlig stadiet. Han er utdannet høy mørk og muskuløs, en veldig kjekk mann egentlig men denne intensiviteten hans skremmer meg litt, hvorfor slik hastverk tenker jeg. Han har et barn fra før med en norsk dame han var sammen med i mange år. 

Har møtt han to ganger, og er veldig oppi meg, prøver seg ikke seksuelt, men har kysset og kost litt, er spandabel og høflig. Men har aldri møtt noen som er så intens etter så kort tid, redd noe skurrer..

Ts

Anonymkode: e278a...0bc

Du, det der skal du ligge langt unna, polsk norsk eller marsboer, whatever, noe som utvikler seg SÅ INTENST og fort, et ikke gode utsikter, det er røde flagg, ligg unna!

Anonymkode: 6cef3...939

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det jeg også tenker. Er 1 år siden jeg kom meg ut av et forhold der jeg ble utsatt for grov psykisk og fysisk vold over flere år, så har antennene ute.. lurer bare på hvorfor han er så intens hva er greia liksom

Ts

Anonymkode: e278a...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff han igjen i dag, han tok meg med ut på lunsj i tillegg hadde han kjøpt roser og en dyr parfyme, ble selføgelig veldig glad og takknemlig. Han ga meg mange komplimanger slik han pleier. Sjønner ikke helt hvorfor han prøver så hardt med gaver og all spanderingen hans. Han er veldig flott mann utseende messig å behøver ikke å kjøpe til seg kjærlighet. 

Ikke kan han utnytte meg for penger, da jeg er alenemor og langt i fra rik, sex kan han få fra hvilken som helst annen dame. Så hva vil han meg..? Min voldelige eks var også veldig spandabel og snill i begynnelsen før helvette sakte men sikkert startet. Er bare så redd for og ende opp med enda en gal fyr. Det starter som regel slik som denne fyren gjør at det liksom er for bra til og være sant.

Anonymkode: e278a...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at han bare har vært singel i 3 måneder. Var han som endte forholdet.

Ts

Anonymkode: e278a...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...