AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Hører folk ofte sier jeg har stor personlighet, men hva betyr det? Er det negativt, eller positivt...nøytralt ? Anonymkode: d4ba0...fd4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 At du tar mye plass. Jeg tenker på det som negativt. Anonymkode: 39ef8...b04
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du tar mye plass. Jeg tenker på det som negativt. Anonymkode: 39ef8...b04 Så rart, jeg er ganske så still og beskjeden av meg. Anonymkode: d4ba0...fd4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg... Anonymkode: 11f03...359 ? Anonymkode: d4ba0...fd4
Vox_populi Skrevet 25. mars 2019 #6 Skrevet 25. mars 2019 Jeg tror aldri jeg har hørt noen si at noen HAR stor personlighet. ER man derimot en stor personlighet, er man markant, kjent og betydningsfull (især på ett felt).
Cuntzilla Skrevet 25. mars 2019 #7 Skrevet 25. mars 2019 Jeg tenker det betyr man tar mye plass, har sterke meninger om det meste og ikke redd for å dele dem, prater mer enn man lytter, kan gjerne være kveldens underholdning med taler, sanger, vitser, og generelt at de uttrykker seg selv, sine meninger og sin personlighet tydelig. Om det er negativt eller positivt kommer vel an på hvem du spør. Noen synes det er slitsomt, andre dras mot dem. Og stor personlighet sier ikke nødvendigvis noe om du har en god eller dårlig personlighet. Vi kjenner alle noen morsomme og hyggelige folk som er larger than life, og vi kjenner noen idioter og drittsekker som er det.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #8 Skrevet 25. mars 2019 Stor personlighet? At man er litt voldsom, snakker høyt, har fastlåste meninger og på død og liv skal utbasunere dem. Synonymt med slitsom vil jeg si. Charter-Hilde og Kristine-Koht er noen eksempler jeg kan tenke meg i farta. To damer jeg forøvrig liker godt. Anonymkode: 40d3c...80f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #9 Skrevet 25. mars 2019 For meg med sosial angst er det både og. Jeg kan lett føle meg utenfor og usynlig rundt et menneske med en stor personlighet, men jeg kan også slippe meg løs og vise mer av meg selv, og jeg føler meg ikke teit når vi er to Anonymkode: 8a2c8...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå