AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Jeg har jobbet sammen med en i noen år på samme senter. Vi har jobbet på hver butikk. Han er ofte innom min butikk, veldig flørtete, kommer innom å spiser lunch, oppriktig interessert i meg og mitt liv, spurt mye om barna og hvor jeg bor osv. Vi har det rett og slett veldig gøy på jobb. Tok å la han til Facebook, men han godtar ikke forespørselen, og på jobb er han nå blitt avvisende Kan nevne at jeg har han på snap, og får noen snapper innimellom. Men han ser på hver eneste story jeg legger ut. Kommer ikke lenger innom å spiser den faste lunchen osv.. Bare la det ligge å tenke at han ikke er interessert? Anonymkode: 018e6...8a4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Merkelig oppførsel. Du kan jo spørre neste gang du ser han om alt er ok. Kanskje han har fått seg dame? Anonymkode: 051bd...e57 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Fisket litt med noen felles venner. Fikk beskjed om at han har dame. Så da er nok det grunnen. Anonymkode: 018e6...8a4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fisket litt med noen felles venner. Fikk beskjed om at han har dame. Så da er nok det grunnen. Anonymkode: 018e6...8a4 Høres akkurat ut som en jeg ble bedre kjent med. Skremmende likt, faktisk. Han jobber på et senter, å var stadig innom et par tre butikker, å snakket med de andre ansatte. Spesielt en butikk, og en ansatt. Jeg ignorerte desverre alle tegnene, å tenkte at han sikkert bare bare høflig, å likte å prate med de ansatte, på tross av at jeg fikk høre av en venninne at han var veldig mye innom den ene butikken, og om jeg var helt sikker på at det ikke var noe der mellom de. Viste seg jo desverre at han hadde dame (den dama han var så mye innom på den ene butikken), men da hadde han allerede rukket å være utro med meg. Anonymkode: 5c9de...463
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå