Gå til innhold

Vi menn dama på kg...


waco

Anbefalte innlegg

Hei hva synes dere om Vi-menn dama det annonseres for på kg? Jeg synes hun er kjempelekker, det er sånn dame jeg ønsker meg. Ikke ei sur og grinete et som skriver sutretråder på kg om sitt forferdelige tragiske liv...

Eller hva synes dere?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Ikke ei sur og grinete et som skriver sutretråder på kg om sitt forferdelige tragiske liv...

Og jentene her inne ønsker seg sikkert et KG fritt for gutter som sutrer over sitt patetiske liv slik du gjør waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo nå diskuterer vi vi-menn dama... og jeg som privatperson har lite å gjøre med det....

Jeg synes hun virker så sprudlende og fornøyd synes ikke du?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tror jeg deg når du sier du ønsker deg en slik dame...

Endimensonal, glanset og lekker. Kanskje alt er ekte - kanskje ikke. Og helt tyst.....

Det må jo være enhver manns drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tør vedde all min årslønn på at du Waco kun er her inne for å provosere andre. Og kom ikke å si noe annet. You're on thin ice, buddy.... Mye PMS ute på vandring her må du huske :ler:. Og hva GJØR du egentlig her inne på KVINNESIDEN??? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annonseres det for vi-menn-dame her inne? hm.. har ikke fått med meg det jeg!

Det er kanskje ikke rette måten å spør på lille venn... Jeg mener, når du legger inn innlegg som du helt klart ønsker at vi skal tolke slik:

" Jeg vil ha ei dritlekker, blid, sprudlende og sexy dame, er dere enig eller, dere surmagede, klagekjerringer som sitter her inne? Dere fatter vel at jeg vil ha noe annet en dere suringer?" (det har du jo kalt oss her inne så mange ganger allerede, at jeg tolker ikke utfra annet en det som er helt vanlig at kommer fra deg!) :blunke:

Også tror du at du skal få noe annet svar en skit???

enten tror du vi er teite, ellers er du passe på jorde! :wink:

Og du, jeg snakker her om innlegget, ikke om deg! (litt deg og, men det er bare litt) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Det finnes modeller blant brukerne på KG også, waco :)

Skinnet kaaaan bedra, vettu. Kanskje dama er både smart og frekk i kjeften. Og feministisk anlagt :sjarmor: Watch it. Kanskje hun er en ordentli' lurendreier. En sånn luremus som ville dumpet deg idet hun traff kompisen din som tjener 1,50 mer i timen...

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...