Gå til innhold

Sjokopower dagbok - fra 3 til 4


Sjokopower

Anbefalte innlegg

Dette blir min dagbok om veien mot større familie, da vi nylig fant ut at vi går fra 3 til å være 4 :nori:
Litt spent siden dette ikke var helt planlagt, ikke missforstå, vi ønsker virkelig et barn nr 2. Trodde kanskje ikke det kom til å gå så fort.
Hadde siste syklus 25 Januar, og det var også første syklus etter første barn da det tok lang tid før den kom tilbake. Så derfor er vi foreløpig litt usikker på hvor langt jeg er på vei mtp om hvor jevnlig syklusen min var x)

Skal man ta utgangspunkt i 25 januar for sist mens er jeg I dag over 8 uker på vei allerede, noe som er utrolig rart.
Kjenner det murrer veldig i magen, kjenner mye kvalme og kjennes ut som det bobler innimellom. Lykkelig for at vi får en til, men samtidig er jeg bekymret og redd. Både redd for at jeg nå må fortelle jobben at jeg skal ut i permisjon igjen (har vært i job i 5 mnd bare etter siste) og at jeg hadde en del komplikasjoner sist fødsel.

Her kommer fortsettelsen på min hverdag og mine tanker! Spør gjerne om dere lurer noe! :O

Endret av Sjokopower
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...