Gå til innhold

Agria forsikring


Fjelltopp

Anbefalte innlegg

Så her i forrige mnd oppdager jeg at autogiro ikke har trukket beløpet for den mnd, jeg ringer Agria og spør hva som kan ha skjedd , men de vet ikke og jeg vet heller ikke .
Men damen jeg snakker med siet at jeg bare kan gå inn å betale nå (altså i forrige mnd) så er det greit .
Det gjør jeg , men nå har jeg fått brev fra dem hvor de ber meg betale for hele året , ellers gjelder ikke forsikringen , og den gjelder heller ikke nå etter at de har sent ut brevet. Den vil kun gjelde igjen fra de har fått pengene inn på konto.

Så jeg vil ikke ha forsikring hos dem når det er slik og kommer til å bytte selskap.
MEN   kan jeg kreve tilbake pengene jeg har betalt inn i år ?? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Fjelltopp skrev:

Så her i forrige mnd oppdager jeg at autogiro ikke har trukket beløpet for den mnd, jeg ringer Agria og spør hva som kan ha skjedd , men de vet ikke og jeg vet heller ikke .
Men damen jeg snakker med siet at jeg bare kan gå inn å betale nå (altså i forrige mnd) så er det greit .
Det gjør jeg , men nå har jeg fått brev fra dem hvor de ber meg betale for hele året , ellers gjelder ikke forsikringen , og den gjelder heller ikke nå etter at de har sent ut brevet. Den vil kun gjelde igjen fra de har fått pengene inn på konto.

Så jeg vil ikke ha forsikring hos dem når det er slik og kommer til å bytte selskap.
MEN   kan jeg kreve tilbake pengene jeg har betalt inn i år ?? 

 

Ring de igjen og forklar situasjonen. Jeg fikk også først brev om at de ville ha for ett år, men de endret det til månedlige betalinger uten noe problem. Hvis du selger hunden /katta får du tilbake fra den datoen du solgte, hvis du bytter forsikringselskap har du en mnd. oppsigelse inkl. inneværende måned. Dnb har forresten fått best i test, men da må du være totalkunde. Da får du forsikring for en langt billigere pris. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...