Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 Hvordan er det å sex med noen helt tilfeldig? 

2 noen dere har vært i et fast forhold med og liker kjempe godt?

3 føler man seg sårbar og hvorfor, er punkt 1 eller 2 mest sårbart forklar hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Mørke skrev:

1 Hvordan er det å sex med noen helt tilfeldig? 

2 noen dere har vært i et fast forhold med og liker kjempe godt?

3 føler man seg sårbar og hvorfor, er punkt 1 eller 2 mest sårbart forklar hvorfor?

1 Har ikke fordi det gir meg ingenting.

2 De var egosentrisk å gjorde kun det som gav dem noe.

3 Er ikke sårbar. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

1 Har ikke fordi det gir meg ingenting.

2 De var egosentrisk å gjorde kun det som gav dem noe.

3 Er ikke sårbar. 

Beskriv mer på punkt nummer  to

Skrevet
Akkurat nå, Mørke skrev:

Beskriv mer på punkt nummer  to

2 De var veldig opptatte av sin nytelse. At jeg gjorde de rette tingene og gjorde det som krevdes for å fylle deres ramme innen sexen. Når det kom til meg og hva jeg liker ble ikke det vektlagt, nettopp fordi det ikke gav dem noenting. Jeg har fyllt mang en fantasi til dama med glede selv om det ikke gir meg noenting annet enn å glede henne. Aldri opplevd sånn i retur. 

• Liker 1
Skrevet

1. Spennende, men får oftest ikke så mye seksuell nytelse av det.. 

2. Ofte vanskeligere å få lyst på sex, men sexen er mye bedre og gir meg mer både seksuelt og følelsesmessig. 

3. Vet ikke 

AnonymBruker
Skrevet

1. Spørs hvem man havner sammen med. Noen har vært veldig flinke, da er sexen god og man kjenner på spenning og glede. Noen få har vært veldih klønete og kleine, da avslutter man fordi det er kjedelig og man kjenner på anger.

2. Det er veldig deilig å ha sex med noen man er glad i. Speningen er kanskje ikke der, men den byttes ut med mange andre gode følelser. 

3. Jeg er mest sårbar om jeg har sex med noen jeg er glad i. Når jeg har sex med tilfeldige/venner, så føles det mer ut som en deilig treningsøkt og man slipper å kjenne på forelskelse og kjærlighet, som jeg kan bli veldig rørt av.

Anonymkode: 4ad04...abf

AnonymBruker
Skrevet

Wham, Bam Thank You madam!

Anonymkode: 39413...fb7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

2 De var veldig opptatte av sin nytelse. At jeg gjorde de rette tingene og gjorde det som krevdes for å fylle deres ramme innen sexen. Når det kom til meg og hva jeg liker ble ikke det vektlagt, nettopp fordi det ikke gav dem noenting. Jeg har fyllt mang en fantasi til dama med glede selv om det ikke gir meg noenting annet enn å glede henne. Aldri opplevd sånn i retur. 

Trist

Anonymkode: dce59...69e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...