Luciddreamer Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Kvinners trang til å finne en mann som er høyere en seg forklares med evolusjon hvor kvinnen trenger og søker etter en partner som kan beskytte henne. Mannens notoriske trang til å fantasere om andre kvinner og mange som tar steget videre og er "utro" skaffer seg elskere. Kan også forklares med evolusjon og mannens instinkt om å reprodusere seg. Jeg undrer på om vi egentlig trenger å være i skyttergropene lenger, er det ikke åå tide å annerkjenne evolusjon og naturlig utvelgelse (foer de som tror på det). Som et fundament i hvordan vi er i parforhold og hvordan vi tenker? Det er ikke så lenge siden vi klatret ned fra trærne.. vi er og blir store Aper spør du meg! Synes kjønnskampen har vanskelig for å annerkjenne dette I Amerikansk feminisme snakker man om voldtektskultur og menns evige trang til å objektivisere kvinnen. Uten å ta stilling til mannens egen evolusjonære prossess gjennom tusen av år. Hvordan kan kvinner kreve aksept for sin egen evolusjonære tilstand mtp. En høyere mann og samtidig avfeie menn som drittsekker selv.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Jeg tror ikke på evolusjonsteorien. Anonymkode: 13cb0...f13
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 19 timer siden, Luciddreamer skrev: Det er ikke så lenge siden vi klatret ned fra trærne.. vi er og blir store Aper spør du meg! Det i hvert fall ca 12 000 år siden vi «klatret ned fra trærne». Synes det er ganske lenge jeg. Anonymkode: aff0a...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 Fem millioner år var det visst, måtte nesten slå det opp! Steinalderen var for 12 000 år siden, skjedde visst mye før det og! Anonymkode: aff0a...4ad 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå