AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 De siste 6 mnd har jeg ikke hatt lyst på sex med kona i det hele tatt. Siden vi fikk barn for 16 år siden har kona sin sexlyst vært svært laber. Det har skapt en del problemer for oss at jeg har hatt så mye sterkere lyst enn henne. Jeg har jobbet knallhardt med meg selv for å prøve dempe dette, og har etterhvert lykkes. Nå er det (endelig?) helt dødt. Neida, jeg har morrabrød og det er ikke noe galt med potensen. Men jeg kjenner ikke på lyst til å ha sex med kona i det hele tatt. For første gang avviste jeg henne forrige helg; hun var for rødvins-tipsy til at jeg giddet å jobbe med henne. Hun må stimuleres oralt for å få orgasme, og jeg har skjemt henne bort i årevis. Nå orker jeg nesten ikke tanken på det. Det er ikke henne eller musa hennes som motbyr meg, men jeg har simpelthen ikke lyst. Kanskje er det sånn hun har følt det i 15 år? Anonymkode: f657d...6ea
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De siste 6 mnd har jeg ikke hatt lyst på sex med kona i det hele tatt. Siden vi fikk barn for 16 år siden har kona sin sexlyst vært svært laber. Det har skapt en del problemer for oss at jeg har hatt så mye sterkere lyst enn henne. Jeg har jobbet knallhardt med meg selv for å prøve dempe dette, og har etterhvert lykkes. Nå er det (endelig?) helt dødt. Neida, jeg har morrabrød og det er ikke noe galt med potensen. Men jeg kjenner ikke på lyst til å ha sex med kona i det hele tatt. For første gang avviste jeg henne forrige helg; hun var for rødvins-tipsy til at jeg giddet å jobbe med henne. Hun må stimuleres oralt for å få orgasme, og jeg har skjemt henne bort i årevis. Nå orker jeg nesten ikke tanken på det. Det er ikke henne eller musa hennes som motbyr meg, men jeg har simpelthen ikke lyst. Kanskje er det sånn hun har følt det i 15 år? Anonymkode: f657d...6ea Dump henne. Finn heller ei jente som liker sex. Anonymkode: 51031...d0f
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Prøv å prat rolig og respektfullt om dette og si hva du føler uten å anklage henne. Du ødelegger ditt sexliv og muligheten til et godt og nært forhold hvis du fortsetter slik. Tro meg, har gjort det samme selv. Vi ble skilt! Anonymkode: 82e1b...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå