vimsefrøken Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Jeg trenger tips til hvor jeg kan finne fine stryke/krøllefrie bluser/skjorter. Både i butikk og på nett. Før var ikke dette noe problem, og jeg går stort sett kledd i tidløse klær som passer på kontoret. Men nå er det på tide å bytte ut noe, og jeg har lett hele helgen etter fine bluser/skjorter uten å finne. Grunnen til at de må være krøllfrie er fordi jeg pendler med tog til jobb, og er de ikke det, ser det bare uflidd ut innen jeg kommer på jobb om dagen. Tar også i mot tips til noen butikker som faktisk fortsatt selger fin grå eller mørk blå cardigan. Dette er noe jeg er avhengig av da jeg fryser hele tiden, og trenger noe å kunne dra på meg når jeg fryser (blazer hjelper gjerne ikke, så fint å ha hengende på kontoret til når man ikke har møter) Jeg har trålet butikker i byen jeg bor i uten å finne noe. Så da tenkte jeg at noen kanskje kan tipse meg om noen butikker i Oslo, ettersom jeg jobber der, men stort sett reiser rett hjem fra jobb og ikke er så godt kjent i butikker som har rette utvalget.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Sjekk eBay...mange jeg vet om har kjøpt der, men vær obs på størrelser... Anonymkode: bae43...00e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Hei! Jeg eier ikke strykejern, og er veldig fornøyd med blusene fra Ricco Vero, har tre stk i ulik fasong (noen silke) som jeg ofte har med på ferie uten problemer. De er ikke annonsert som strykefrie, men jeg har god erfaring med mine. Det ser ut til at de har vanlige skjorter i stretch også, hvor det står at de krøller lite. Jeg har også noen bluser fra COS som holder seg pene. Ellers er et godt tips bluser i blonder dersom du liker det, da det ikke krøller like synlig som glattere materialer. Jeg har en enkel bluse i sort/hvitt blonder som ikke krøller. Anonymkode: ffd82...3b7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 På 24.3.2019 den 20.39, AnonymBruker skrev: Sjekk eBay...mange jeg vet om har kjøpt der, men vær obs på størrelser... Anonymkode: bae43...00e Hvilke merker? Anonymkode: cae6f...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå