Gå til innhold

Hvor smart er du?


waco

Anbefalte innlegg

Usedvanlig smart!

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Ha!... jeg er jo kjempe smart.. Ja ja.. det var jo egentlig det jeg visste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hah!!! Ble usedvanlig smart på andre forsøk!! Jeg hadde bare ikke våknet enda nemlig!!

Men sliter fremdeles med 6 og 7!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig smart!

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Gratulere!

Det ble svart feil på spørsmål 5,9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk feil på 6 og 7, selv om sju egentlig var riktig

" en doktor gir deg tre piller og du skal ta en hver halv time" ergo virker pillene i en halvtime.

 kl. 6.00-6.30 : 1. pille

kl 6.30 - 7.00 : 2. pille

kl. 7.00 - 7.30 : 3. pille

Altså skal egentlig svaret bli 90 min og ikke 60

Nope. Spørsmålet er: "En doktor gir deg 3 piller og forteller at du skal ta en hver halvtime. Hvor mange minutter vil pillene vare?"

Det står ingenting om hvor lenge pillene VIRKER, bare hvor lenge de VARER.

Du ta en kl. 6.00, en kl. 6.30 og en kl. 7.00 og da har det gått.... 60 minutter.... og du har ingen fler piller igjen.

(Imidlertid er jeg er uenig i svaret på et annet spørsmål, men det er mest retorisk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også usedvanlig smart!!!

Men slet litt med spmål 7.....(godt å se det er flere enn meg) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen overraskelse her:

"Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Gratulere!

Det ble svart feil på spørsmål 2"

Forøvrig er jeg skikkelig god i pluttifikasjonstabellen også :D

-Pippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usedvanlig smart! :briller:

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Gratulere!

Null feil! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig smart!

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Gratulere!

Det ble svart feil på spørsmål 7

Ja, ja. Jeg var helt bombesikker på at pillene varte i 90 minutter, jeg - for på min dialekt kan vare bety det samme som virke...

Men, jeg er fornøyd med resultatet :wink: ....selvom jeg ikke har særlig tro på at slike tester kan avsløre hvor smart en person er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig smart!

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Gratulere!

ingen feil her i gården...men den var jo dødslett, hvis en leser spørsmålene skikkelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig smart, jeg også...

Men feil på sjuern, og det tok sin tid før jeg fortso hvorfor det var seksti og ikke nitti minutter... trekker det ned?? Det tok jo sin tid...

Du er usedvanlig treg i oppfattelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

ÅÅÅÅH!!!!!!!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Under gjennomsnittet!!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Tenk deg om før du svarer - du har et voldsomt forbedrings-potensiale.:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ryktet sier at det er dette nivået redaktøren i Se & Hør ligger på. Liker du også å velte deg i annens gjørme...? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

På den annen side skulle dette tilsi at du har evner som tilsier muligheten til å tjene penger på andres naivitet og nyskjerrighet på det de ikke har noe med. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ta testen en gang til. Og denne gangen: Tenk!:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Det ble svart feil på spørsmål 2,3,4,5,7,9,10 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil::evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

DER JA!!!!

Var nok fordi jeg snakket i tlf....

Smart

Godt besvart, du har over normal intelligens.

Du har grunn til å være fornøyd. Få kommer bedre ut enn dette.

Du er reflekterende, grundig og tenker godt igjennom ting før du tar en avgjørelse.

Norske politikere som har tatt tilsvarende tester kommer vanligvis langt dårligere ut.

Ta testen en gang til og tenk gjennom enda litt bedre!

Det ble svart feil på spørsmål 2,3,5

Noen som vil fortelle svarene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he. Ganske kul test. Må innrømme at jeg nesten gikk fem på med Moses sin ark. Men:

Usedvanlig smart!

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Gratulere!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tristessa

Og jeg ble: Usedvanlig smart!

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig smart!

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Gratulere!

--- ja, ok, jeg skal innrømme at det var en slik greie som dette som gikk rundt på jobben for en tid tilbake.... husket noe fra den gang.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...