waco Skrevet 26. august 2002 #1 Del Skrevet 26. august 2002 I disse, "har du også bremsespor" trådene, tenkte jeg også at jeg skulle ta en... her lurer jeg ikke på hvilken øyefarge du har eller åssen truseinnlegg du bruker... men hvor smart er du? Tv-2 har test deg selv smarthet, som ventet er jeg nok ikke blant de smarteste.... http://tv2.timlanddata.no/Testdegselv2.php...+smart+er+du%3F ----- > dette fikk jeg... Smart Godt besvart, du har over normal intelligens. Du har grunn til å være fornøyd. Få kommer bedre ut enn dette. Du er reflekterende, grundig og tenker godt igjennom ting før du tar en avgjørelse. Norske politikere som har tatt tilsvarende tester kommer vanligvis langt dårligere ut. Ta testen en gang til og tenk gjennom enda litt bedre! Det ble svart feil på spørsmål 5,6,7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. august 2002 #2 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg var: Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 26. august 2002 #3 Del Skrevet 26. august 2002 HÆHÆHÆ - morsomt. Jeg er smartere enn Waco (tell me something I didn't know). Dette fikk jeg (og nei, jeg har ikke tatt testen før) Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Det ble svart feil på spørsmål 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 26. august 2002 #4 Del Skrevet 26. august 2002 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 26. august 2002 #5 Del Skrevet 26. august 2002 Usedvanlig smart! Fikk feil på spm 9.. Tar den en gang til jeg.. -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. august 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 26. august 2002 Men jeg har som en forsoning drukket 4 øl, tatt tre hyppere og røyka masse bomber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. august 2002 #7 Del Skrevet 26. august 2002 Under gjennomsnittet Tenk deg om før du svarer - du har et voldsomt forbedrings-potensiale. Ryktet sier at det er dette nivået redaktøren i Se & Hør ligger på. Liker du også å velte deg i annens gjørme...? På den annen side skulle dette tilsi at du har evner som tilsier muligheten til å tjene penger på andres naivitet og nyskjerrighet på det de ikke har noe med. Ta testen en gang til. Og denne gangen: Tenk! Det ble svart feil på spørsmål 1,3,4,5,6,7,8,9 Det var det jeg visste! Har nok pulket for mye i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. august 2002 #8 Del Skrevet 26. august 2002 Siden jeg tar enhver slik test på alvor, og har full tiltro til resultatet, gjennomførte jeg også denne - og resultatet var selvsagt som forventet - jeg er smart så det holder + litt til. Det er så godt å få bekreftet det bildet man har av seg selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 26. august 2002 #9 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg er også usedvanlig smart... Jeg fikk to feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. august 2002 #10 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg er også usedvanlig smart. hadde feil på 8 og 9. Spm 9 svarte jeg feil på når jeg gjorde testen en gang til.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. august 2002 #11 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg er visst også superfan av britney i følge testen. 4 feil av 16 spm Sånn i all hemmelighet......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 26. august 2002 #12 Del Skrevet 26. august 2002 Usedvanleg smart. Men det visste eg jo frå før. Ingen feil heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 26. august 2002 #13 Del Skrevet 26. august 2002 *hehe* Du må ikke pilke så mye Lea! Dette fann jeg ut på den andre testen: Du er superfan! Det finnes ikke tvil. Du er sykelig opptatt av Britney Spears (eller jobber som kulturjournalist i Se & Hør). Du blir forbanna når folk rakker ned på yndligsjenta di og ser rødt bare du hører ordet "kommersielt" sammen med Britney. Du har full kontroll over hva som er blitt sagt om jenta på samtlige av de store debattgruppene på nett - og noen av de mindre også. Aviser og andre medier ringer gjerne deg når de har et spesielt vanskelig spørsmål angående Britney. Du må ta deg sammen! Du må skaffe deg et liv. Dette er ikke sunt! Det ble svart feil på spørsmål 3,10,16 Slik går det når man svarer tilfeldig på alle spm.... nå fikk jeg en knekk. Jeg tror det vil føre til mistroelse til alle slike tester... de er jo profesjonelle vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitri Skrevet 26. august 2002 #14 Del Skrevet 26. august 2002 Dette ble mitt resultat: Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. august 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 26. august 2002 Hva er svaret på noas ark? send det som pm... vil ikek at svarene skal komme i tråden her... det ødelegger moroa for folk som ikek har prøvd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black Angel Skrevet 27. august 2002 #16 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg ble Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulerer! Morsomt test men jeg hadde tatt den før, jeg. :oops: Waco, se hva du selv skriver da. "Hva er svaret på noas ark?" Så ser du på spørsmålet en gang til. Da har du vel svaret? Black Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 27. august 2002 #17 Del Skrevet 27. august 2002 Usedvanlig smart! Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Tenkte jeg det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. august 2002 #18 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg ble bare : Godt besvart, du har over normal intelligens. Du har grunn til å være fornøyd. Få kommer bedre ut enn dette. Du er reflekterende, grundig og tenker godt igjennom ting før du tar en avgjørelse. Norske politikere som har tatt tilsvarende tester kommer vanligvis langt dårligere ut. Ta testen en gang til og tenk gjennom enda litt bedre! Det ble svart feil på spørsmål 6,7,9 :cry: :x :evil: Tar den en gang til!!! Jeg vil og være usedvanlig smart!! Men nå er det morgenstund for meg da... skylder på det jeg , våkner ikke før kl. 10.00, så det så.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 27. august 2002 #19 Del Skrevet 27. august 2002 fikk feil på 6 og 7, selv om sju egentlig var riktig " en doktor gir deg tre piller og du skal ta en hver halv time" ergo virker pillene i en halvtime. kl. 6.00-6.30 : 1. pille kl 6.30 - 7.00 : 2. pille kl. 7.00 - 7.30 : 3. pille Altså skal egentlig svaret bli 90 min og ikke 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. august 2002 #20 Del Skrevet 27. august 2002 Samme som aline, svært så mange her inne som plutselig ble usedvanlig smarte her....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå