AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Etter å se hvor forvrengt kroppsbilde enkelte har, skal jeg slette både insta og snap. Aldri fulgt, og kommer aldri til å følge bloggere, influencere ol. Uansett hva de prøver å fremme er uinteressant så lenge det er fokus på utseende inpakket i " sunnhet". Jeg er så mettet av markedsføring av treningstøy hvor det eneste du får servert er store sprettrumper og digre lårmuskler. Alt skal selges og usikre mennesker kjøper, og ja, jeg påvirkes også og har fått så nok. Anonymkode: fed54...dde 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Det finnes nok av sider å følge som ikke er "influencere" og denslags vås. Hva med å følge helt vanlige mennesker, folk du kjenner. Anonymkode: 7a0d4...097 1
Gjest Lexie Grey Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Holder med deg TS, jeg slettet også insta for 2 år siden fordi jeg ble så utrolig dratt ned av alt trenings- og kroppshysteriet som ble slengt i trynet hele tiden. Det hjelper etter hvert på selvbildet å ta avstand fra sånt, vende blikket utover og opp fra skjermen, for da blir man ikke så fokusert på det. Jeg vet hvordan det føles, nytter ikke at andre bare sier "så slutt å følge dem da" for det dukker jo opp overalt uansett, om man vil eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå