Gå til innhold

Camel Toe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å se camel toe, elsker å se jenter i trange bukser så fitte leppene syns. gjør jenter dette med vilje så de vil bli sett på? eller kjenner dere ikke at buksa splitter musa i to? å legger dere jenter merke til hvis jeg kikker ned på fitta deres når jeg går forbi?

Anonymkode: 7ff1c...dce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er deg noen som stiller de virkelig store spørsmålene i livet. 

Anonymkode: 7322c...645

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..aldri hatt cameltoe, jeg.

Anonymkode: b6ea0...878

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karamelltå? Høres godt ut.  😍

Anonymkode: 14e83...7de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er super sexy!

f6a3f21069ac267684adf4abc447721d.jpg

051402cedc3de9583657e30fca9383d901ff71-w

sophia-richie-camel-toe.jpg

 

Anonymkode: 61d7f...730

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit deilig. men jenter merker dere ikke at hele musa kan studeres?? 

Anonymkode: 7ff1c...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes også det er super sexy!

f6a3f21069ac267684adf4abc447721d.jpg

051402cedc3de9583657e30fca9383d901ff71-w

sophia-richie-camel-toe.jpg

 

Anonymkode: 61d7f...730

Her er det 3 flotte damer og ikke cameltoe som fanger oppmerksomheten. At de har flotte underliv er jo topp.

Anonymkode: 491c9...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er dritdigg synes jeg. 

Drit i dritt, bare digg.. Digge-Dig😭

Anonymkode: 14e83...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn til opplysning så har alle bukser søm midt i skrittet så det er ikke alltid konturene etter musa dere ser om det er cameltoe i bukser. Tviler på det er det faktisk. Det er bare buksa som legger seg litt slik noen ganger. Hvis jeg bruker truser med søm i midten så blir det cameltoe da....

Anonymkode: 291bc...aaf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det heller ikkje alle som har den typiske «cameltoe-forma/utsjånaden» nedantil. Og takk og lov for det!

Eg synes det er stygt, på alle måtar. Sjølv om eg ikkje er den mest utsette, så må eg alltid sjekke at det ikkje viser noko... hadde det gjort det hadde eg vorte so flau.. sjølv om eg veit at dei fleste mannfolk syns dette er svært deilig.. kan ikkje forstå det 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig fint hvis det er litt diskret. Megasexy hvis kjæresten går rundt i bare truse hjemme med cameltoe, eller i en deilig bikini som på bildene. For mye å få inn your face på gata i Oslo for min smak...

Anonymkode: 1f94e...f8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kikkisixx skrev:

Så er det heller ikkje alle som har den typiske «cameltoe-forma/utsjånaden» nedantil. Og takk og lov for det!

Eg synes det er stygt, på alle måtar. Sjølv om eg ikkje er den mest utsette, så må eg alltid sjekke at det ikkje viser noko... hadde det gjort det hadde eg vorte so flau.. sjølv om eg veit at dei fleste mannfolk syns dette er svært deilig.. kan ikkje forstå det 🙄

Korleis kan du verkeleg synast det er stygt ?? Og korfor altid sjekke at det ikkje viser noko ??

Er vel ingen grunn te å værta flau for da ?? Vi er skapt ulikt sjølv on du ikkje er enig.

Anonymkode: 73cd8...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Korleis kan du verkeleg synast det er stygt ?? Og korfor altid sjekke at det ikkje viser noko ??

Er vel ingen grunn te å værta flau for da ?? Vi er skapt ulikt sjølv on du ikkje er enig.

Anonymkode: 73cd8...991

Synes berre det er stygt, og flaut, sånn er det no berre sjølv om DU ikkje er einig med MEG..

Dette sei eg for min egen del, andre må få syns og vise det dei føler seg komfortable med 😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å gi meg selv cameltoe før jeg går og legger meg med kjæresten, da treffer han med en gang riktig når han stryker meg over trusa 🙂

Anonymkode: 726b8...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...