Gå til innhold

Womanizer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere her som har prøvd den,og hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 2830c...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker den godt, men jeg foretrekker faktisk vibratoregg. Synes Womanizer kan bli litt skarp på en måte...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sverget til et vibratoregg (jelly vibratoregg, 179kr på Kondomeriet) i årevis. Fikk Womanizer Pro i gave for rundt 2 år siden som er 10 ganger dyrere. I begynnelsen synes jeg det tok litt tid å omstille seg til womanizer, men nå bruker jeg utelukkende den. Synes den er veldig bra, men kunne nok klart meg uten om jeg hadde vibratoregget. 

Anonymkode: 888f3...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dikke-dikke-dikk!🏆💄😇

Anonymkode: 863f4...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Jeg bruker både den og Bellas vibrator wand og foretrekker sistnevnte eller min måte. Jeg synes ikke Womanizer gir meg nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wigan... hva for noe????👿

Anonymkode: 863f4...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putter dere den presist på klitoris? 

Anonymkode: 6ea39...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... jeg får den ikke helt til selv. Den gir en veldig merkelig intens stimuelring. Den får meg helt til kanten veldig fort! Men... på kanten så blir det en merkelig blanding av ikke nok stiumulering og for mye stimulering på en gang og jeg nermest kaster greia fra meg :fnise:

Nei den er nok ikke helt for meg har jeg konkludert med, men kjekt å ha den ligge de. Kan hende jeg kanskje får dreisen på den en dag.

Min absolutt største favoritt er Mr. Gray-Blank :Hehe: (mitt eget kallenavn for den). En glassdildo i fifty shades serien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min Womanizer. Ingen mann har vært like flink å stimulere. Jeg liker det litt hardt da.

Anonymkode: 85823...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fort blir avhengig av mye og helt spesifikk stimuli mot klitoris. 

Anonymkode: 81ff2...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en fort blir avhengig av mye og helt spesifikk stimuli mot klitoris. 

Anonymkode: 81ff2...b38

Det skal være snickers og twist!

Anonymkode: 6ea39...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeelt fantastisk! Jeg trenger ikke en gang være særlig lysten i utgangspunktet, men kan fint og kjapt oppleve 5-10 orgasmer på rappen ved bruk av denne. Enig i at den kan være litt hard/voldsom, men man kan jo stille nivået på den.

Anonymkode: 691a3...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...