Gå til innhold

Gi meg noen gode ideer her!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Si meg en ting, sånn at jeg forstår herrekjønnet litt bedre.....Hva tenner dere mannfolk SKIKKELIG på? Hva kan jeg gjøre for å overraske sambo litt? Jeg har spurt han selv tidligere, men jeg tenkte jeg skulle fiske litt hos flere i samme slengen :kul:. Alltid litt greit med flere ideer......Eller hva?? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fall ned på kne, så fort dere har mulighet til å være alene, åpne buksa hans, og gi han en skikkelig runde med munnen, svelg gjerne sæden.

Onaner mens han ser på, men ikke sånn "strippe-onani", det er turnoff, bare lat helt naturlig som du ligger alene i sengen, oppfør deg som du pleier å gjøre da, og glem at han er tilstede.

Ta med en annen jente en gang, og gi han en trekant.

Alle disse tingene over kommer til å gjøre han ganske kåt og vill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest sexy som finnes er at ei jente virkelig viser at hun har lyst på meg. Hun ser frekt på meg og flørter en hel masse. Hun viser med kropp og blikk hva hun vil. Den dama som får til dette, får meg spinnvill....

Det lille ekstra kan være en flaske med rødvin, god mat, litt romantikk med levende lys, massasje, gjerne gjensidig..... inntil vi ikke klarer å holde hendene fra hverandre..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på å få ros og bli holdt rundt, av den jeg holder kjær.

Ønsk han velkommen hjem, ros han for den personen han er. en ordentlig god masasje. ikke spill på noe seksuelt. ikke nevn sex engang.

Da vil han nok bli ganske så lykkelig. og det er en følelse som sitter lengre i kroppen, en aldri så mye sex noengang kan gjøre.

Det mener nå jeg. :)

MVH Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...