solisol Skrevet 18. april 2005 #41 Skrevet 18. april 2005 Vi har to ildere og fire akvarium (går fisker som kjæledyr?? ) Skal få oss hund neste år.
Sheba Skrevet 19. april 2005 #42 Skrevet 19. april 2005 Verdens vakreste (selvsagt heeeelt objektivt.. )katt bor hos oss! :hjerter2:
Gjest Aurélie Skrevet 19. april 2005 #43 Skrevet 19. april 2005 Har ingen dyr hos meg, men foreldrene mine har en skilpaddefarget perser ved navn Trixie, og hun er jo like mye min
Gjest Teletubbien Skrevet 22. april 2005 #44 Skrevet 22. april 2005 Har for tiden 4 marsvin - to jenter og to gutter, men har planer om å utvide med et par jenter til, hvis jeg finner i rett farge og rase Marsvina mine er verdens flotteste, visste ikke det var så mye personlighet og selskap i disse småttisene, men nå er jeg visst hekta Mine fire små ligger inne på mitt album som ligger som link under mine tanker nederst her.....
Gjest Spacegirl Skrevet 2. mai 2005 #49 Skrevet 2. mai 2005 Jeg har en katt - verdens søteste ragdoll-gutt
dittin Skrevet 3. mai 2005 #50 Skrevet 3. mai 2005 hehe er ikke så flink med hva de heter men ser ut som en mini lassie hund veffal :blomst_opp: de som ser ut som mini lassier, heter shetland sheepdog!
AvaAdore Skrevet 3. mai 2005 #51 Skrevet 3. mai 2005 yepp! jeg har!!! Jeg er den stolte eier av en 3 uker gammel Chihuahua-jente!! http://www.eurofoto.no/show_album.php?aid=661167
samboer87 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #59 Skrevet 6. mai 2005 har fått så lyst på en liten kattunge også så 3 søte nusk på 5 dager sjønner u....ååå men d kommer ikke på tale da heeh ole vil ikke det mener vi har nok m philip...han har nok rett i det da :oops: hihi men de var jo såååå søte...å de måtte steine dem vis ingen ville ha dem:(
Ciara Skrevet 6. mai 2005 #60 Skrevet 6. mai 2005 Steine dem? Gud hjelpe meg - jeg blir virkelig irritert. Få de som har de kattungene til å kastrere kattene sine, er du snill - å holde på sånn er jo barbarisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå