AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #1 Skrevet 23. mars 2019 Jeg har BSU og BSU 2 i lokalbanken min, også har jeg en boligsparekonto hos Nordea. Finnes det lignende produkter som Nordea sin boligsparekonto, hvor man ikke må ha BSU i samme bank? Her kan man altså få 3,35 % rente for innskudd på 300 000 kr, uten at man må ha BSU hos Nordea. Anonymkode: 37854...b23
SpaceSpace Skrevet 23. mars 2019 #2 Skrevet 23. mars 2019 Er det mulig å gjøre følgende tror du?: Nordea: BSU BSK DNB BSU 2.0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #3 Skrevet 23. mars 2019 2 minutter siden, SpaceSpace said: Er det mulig å gjøre følgende tror du?: Nordea: BSU BSK DNB BSU 2.0 Nei, DnB har krav om bsukonto for å ha bsu tillegg. Som jeg vet om er nordea den eneste banken som tilbyr boligspar uten bsukonto. Anonymkode: 87a25...681 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #4 Skrevet 23. mars 2019 Jeg har valgt å flytte bsu til OBOS, da kan jeg spare 300 k ekstra på boligsparekontoen deres til bra rente, og pengene kan taes ut samme år de er satt inn. Samme rente etter fylte 34 år også! I tillegg har jeg nordea sin boligsparekonto. Anonymkode: 87a25...681
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #5 Skrevet 23. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har valgt å flytte bsu til OBOS, da kan jeg spare 300 k ekstra på boligsparekontoen deres til bra rente, og pengene kan taes ut samme år de er satt inn. Samme rente etter fylte 34 år også! I tillegg har jeg nordea sin boligsparekonto. Anonymkode: 87a25...681 Dette var et godt tips! Da må jeg bli medlem i OBOS, men det er sikkert ikke så dyrt? For man kan sikkert kun bruke OBOS sin boligsparekonto hvis man er medlem (og må ha BSU der?) For da blir det slik: OBOS: BSU, BSU2, boligspar ung Nordea: Boligsparekonto Kan jeg fremdeles beholde brukskontoen i lokalbanken min? Eller må den flyttes til OBOS? Anonymkode: 37854...b23 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #6 Skrevet 23. mars 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette var et godt tips! Da må jeg bli medlem i OBOS, men det er sikkert ikke så dyrt? For man kan sikkert kun bruke OBOS sin boligsparekonto hvis man er medlem (og må ha BSU der?) For da blir det slik: OBOS: BSU, BSU2, boligspar ung Nordea: Boligsparekonto Kan jeg fremdeles beholde brukskontoen i lokalbanken min? Eller må den flyttes til OBOS? Anonymkode: 37854...b23 Boligspar ung og bsu 2 er det samme 😊 jepp, du kan beholde alt du har i andre banker.vet ikke om du må melde deg inn, men det står nok på siden! Husk at du ikke selv kan flytte bsupengene dine btw,du må fylle ut fullmaktskjema så fikser OBOS det. Anonymkode: 87a25...681
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #7 Skrevet 24. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Boligspar ung og bsu 2 er det samme 😊 jepp, du kan beholde alt du har i andre banker.vet ikke om du må melde deg inn, men det står nok på siden! Husk at du ikke selv kan flytte bsupengene dine btw,du må fylle ut fullmaktskjema så fikser OBOS det. Anonymkode: 87a25...681 Aha, skjønner. Jeg tenkte kanskje at boligspar ung var noe av det samme som Nordea sin boligsparekonto, som man kan ha i tillegg til BSU og BSU2/BSU Pluss. Men det finnes kanskje ingen andre slike kontoer som Nordea har Anonymkode: 37854...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå