Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mia burde være flau over hvordan hun kom seg til finalen. Åpenbar taktikk fra hennes side. Anita ble automatisk disket når hun ikke fullførte hinderløypa, mens Mia får gå videre med uthvilte armer fordi hun ga opp omtrent før hun startet i nøkkelkonkurransen. Mimir er den moralske vinneren av den semifinalen og kunne vunnet finalen om han kom så langt.

Anonymkode: 0f27c...9a8

De to konkurransene kan jo ikke sammenlignes. I hinderløypa var det kun den med best tid som gikk videre, alle de andre var ute av konkurransen inkludert Anita selvfølgelig. Mens i nøkkelkonkurransen skulle det bare kåres en finalist, ingen skulle ut.

Anonymkode: c6e83...f0c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en spennende finale. Synes det hadde vært gøy om Mia hadde vunnet men ikke overrasket over at han vant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå får folk fader meg gi seg her! Virker som om dere leter etter ting å ta ham på.

Når han er den eneste som har boikottet oppdrag, samt godte seg over at et annet oppdrag gikk i vasken, så er ikke det å lete akkurat.

Anonymkode: e929b...4f4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Artig at en som ikke er kjendis vinner Farmen Kjendis. 

Fortjent seier uansett, det kan ingen ta ifra han. 😊

Anonymkode: d5fbe...512

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva, dere har faktisk bare Mimir sitt ord på akkurat det der. Og om det skulle vært sant, er det ikke akkurat ulovlig å fremstå som dårligere enn man er i en viss øvelse. Det er jo idiotisk å skremme andre fra å velge en øvelse man nailer.

EA er mye hyggeligere enn f.eks Per som til stadighet snakker dritt om han til de andre deltakerne og kamera.. 

Farmen er en realityserie som er klipt og limt, og det er ikke umulig at noe av konfliktene er staget

Anonymkode: 93543...e1b

Ble vel litt brud på den såkalte "bro code" etiketten, men verdig vinner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er han egentlig kjent for? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chroma skrev:

Jeg tror han har sitt eget tv program som heter "Oppfinneren", der han er filmet hjemme på gården på Sørlandet. Han lever i pakt med naturen og litt sånn som de gjorde i gamle dager. Reparerer gamle redskaper og gjør ting på den gamle måten.... tror jeg. Har bare hørt fra foreldrene mine. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Chroma skrev:

oppfinner program han var med i.

Anonymkode: a345a...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på da, er hvorfor premien i Farmen Kjendis er en bil. Har ikke kjendiser råd til å kjøpe seg bil i utgangspunktet?

Endret av Nightcrawler
Manglende bokstav
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
4 minutter siden, Anne 69 skrev:

Jeg tror han har sitt eget tv program som heter "Oppfinneren", der han er filmet hjemme på gården på Sørlandet. Han lever i pakt med naturen og litt sånn som de gjorde i gamle dager. Reparerer gamle redskaper og gjør ting på den gamle måten.... tror jeg. Har bare hørt fra foreldrene mine. 

Okei. Interessant. Har aldri hørt om han før. Men virker som en trivelig fyr da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita ble automatisk disket når hun ikke fullførte hinderløypa, mens Mia får gå videre med uthvilte armer fordi hun ga opp omtrent før hun startet i nøkkelkonkurransen.

Anonymkode: 0f27c...9a8

Godt poeng, veldig spesielt at hun ikke ble disket! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nightcrawler skrev:

Det jeg lurer på da, er hvorfor premien i Farmen Kjendis er en bil. Har ikke kjendiser råd til å kjøpe seg bil i utgangspunktet?

I kjendis farmen blir de også betalt for hvor lenge de er der. Ganske bra sum og tror jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kaballen skrev:

I kjendis farmen blir de også betalt for hvor lenge de er der. Ganske bra sum og tror jeg.

Det kan jeg til dels skjønne, men hvorfor de atpåtil skal ha en bil i premie, nei - det klarer jeg ikke forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
1 minutt siden, Nightcrawler said:

Det kan jeg til dels skjønne, men hvorfor de atpåtil skal ha en bil i premie, nei - det klarer jeg ikke forstå.

Det er ren bilreklame. Samme på 71 grader nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Kaballen skrev:

Godt poeng, veldig spesielt at hun ikke ble disket! 

Skjønner ikke hvorfor det er et godt poeng når det kun var en person som gikk videre etter hinderløypa, og det var den som var raskest til å få to sekker i kassen. Alle andre røk ut. Hvordan skulle Anita ha hatt en sjangs til å gå videre da? Hun trakk seg, derfor kunne hun ikke være raskest og var ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Siden kjendisene får godt betalt den tiden de er der, så synes jeg det er litt smør på flesk å vinne en bil. De kunne heller vunnet en god slump penger som de kunne ha gitt til et valgfritt humanitært formål. 

Anonymkode: 9b768...f9e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor det er et godt poeng når det kun var en person som gikk videre etter hinderløypa, og det var den som var raskest til å få to sekker i kassen. Alle andre røk ut. Hvordan skulle Anita ha hatt en sjangs til å gå videre da? Hun trakk seg, derfor kunne hun ikke være raskest og var ute. 

Riktig. Det er en ganske stor forskjell. 

Anonymkode: abcf6...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Anne 69 skrev:

Blir det ikke da litt feil å la han være med i programmet når han har all den kunnskapen i utgangspunktet?

Anonymkode: ac986...a14

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han burde nok deltatt i den «vanlige» utgaven, ja.

Anonymkode: e929b...4f4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...