Gå til innhold

Dårlig til å suge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig fått en ny knullevenn som kommer innen 5 minutter. Vi har ikke egentlig snakket om hva vi tenner på så må jo bare prøve meg frem. Igår begynte jeg å suge han så fort han hadde kledd av seg,men da bytter han fort over til å heller ta kuken inni meg. Da begynner jeg å overanalysere å tenke at han ikke synes jeg er flink til å suge. Det kan jo være så enkelt som at han ikke vil komme av suging fordi han vil knulle også,men lett å tenke negativt :P Vi hadde bare 15 minutter før han måtte på jobb så hadde jo litt tidspress på oss.

Så dere menn,hvis en dame suger å dere avbryter henne med å heller ta kuken inni fitten hennes;er det fordi hun er dårlig til å suge? Eller fordi dere bare vil bytte stilling?

Anonymkode: d7836...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nylig fått en ny knullevenn som kommer innen 5 minutter. Vi har ikke egentlig snakket om hva vi tenner på så må jo bare prøve meg frem. Igår begynte jeg å suge han så fort han hadde kledd av seg,men da bytter han fort over til å heller ta kuken inni meg. Da begynner jeg å overanalysere å tenke at han ikke synes jeg er flink til å suge. Det kan jo være så enkelt som at han ikke vil komme av suging fordi han vil knulle også,men lett å tenke negativt :P Vi hadde bare 15 minutter før han måtte på jobb så hadde jo litt tidspress på oss.

Så dere menn,hvis en dame suger å dere avbryter henne med å heller ta kuken inni fitten hennes;er det fordi hun er dårlig til å suge? Eller fordi dere bare vil bytte stilling?

Anonymkode: d7836...784

Fordi vi vil ha begge deler 😉

Anonymkode: 95834...8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hva med å snakke sammen? Hvordan skal vi her inne svare for han? Noen ganger MÅ det avbrytes, andre ganger vil jeg begge deler. 

Anonymkode: 4f63a...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Hva med å snakke sammen? Hvordan skal vi her inne svare for han? Noen ganger MÅ det avbrytes, andre ganger vil jeg begge deler. 

Anonymkode: 4f63a...7ac

Sex med en knullevenn skal jo være ukomplisert,tror ikke han ser på det som det hvis han må forklare seg etter hver gang vi har hatt sex :P

Anonymkode: d7836...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Hva med å snakke sammen? Hvordan skal vi her inne svare for han? Noen ganger MÅ det avbrytes, andre ganger vil jeg begge deler. 

Anonymkode: 4f63a...7ac

Ja, hvorfor i det hele tatt ha sånne digitale s og usosiale skravletråder som dette her? 👧

Anonymkode: 61bb9...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansken
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nylig fått en ny knullevenn som kommer innen 5 minutter. Vi har ikke egentlig snakket om hva vi tenner på så må jo bare prøve meg frem. Igår begynte jeg å suge han så fort han hadde kledd av seg,men da bytter han fort over til å heller ta kuken inni meg. Da begynner jeg å overanalysere å tenke at han ikke synes jeg er flink til å suge. Det kan jo være så enkelt som at han ikke vil komme av suging fordi han vil knulle også,men lett å tenke negativt :P Vi hadde bare 15 minutter før han måtte på jobb så hadde jo litt tidspress på oss.

Så dere menn,hvis en dame suger å dere avbryter henne med å heller ta kuken inni fitten hennes;er det fordi hun er dårlig til å suge? Eller fordi dere bare vil bytte stilling?

Anonymkode: d7836...784

Dårlig tid,så ved vi hvordan vi skal komme hurtigt! Så det er ikke personligt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dansken
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex med en knullevenn skal jo være ukomplisert,tror ikke han ser på det som det hvis han må forklare seg etter hver gang vi har hatt sex :P

Anonymkode: d7836...784

Ikke overanalysere, bare hyg dig sammen med ham🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man dårlig tid og har lyst til å knulle, så står man ikke å blir sugd i syv lange og syv brede. Høres helt forståelig ut.

Anonymkode: 7116b...f3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansken
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man dårlig tid og har lyst til å knulle, så står man ikke å blir sugd i syv lange og syv brede. Høres helt forståelig ut.

Anonymkode: 7116b...f3a

Dette er visdom for dig,så læs og forstå👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dansken skrev:

Dette er visdom for dig,så læs og forstå👍

Time is money, som noen sier.  🇺🇸

Anonymkode: 61bb9...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer etter fem minutter, etter å ha blitt runket og sugd i 20? Antar han skifter for ikke å få svidd av kruttet før han skal inn

Anonymkode: 1154d...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret ligger nok i tidspresset 😀

Anonymkode: e4b6f...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svaret ligger nok i tidspresset 😀

Anonymkode: e4b6f...da1

Får satse på det :)

Anonymkode: d7836...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer etter fem minutter, etter å ha blitt runket og sugd i 20? Antar han skifter for ikke å få svidd av kruttet før han skal inn

Anonymkode: 1154d...9d0

Ronke han har jeg aldri prøvd egentlig. Men når han er inni meg så kommer han innen maks 5 minutter ja.

Anonymkode: d7836...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å tenke på. Høres ut som han liker å ha sex med deg og vil knulle deg!

Anonymkode: a9d0b...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...