Gå til innhold

"Hoppe av i svingen"-metoden - sikker?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

Kjæresten min og jeg har benyttet oss av "hoppe av i svingen"-metoden i snart tre år. Han har alltid klart å trekke seg ut i tide, og er veldig flink til å styre seg på akkurat dét. Men hvor sikker er denne metoden egentlig? Har jeg grunn til å bekymre meg for å å bli gravid?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Denne metoden er så absolutt ikke sikker. Selv om han trekker seg ut i tide, så kan det alltids komme dråper under samleiet som lurer seg inn. Og de kan jo gjøre sine ting, som mange sikkert har fått smerteli erfare....... :o

Skrevet

Hihi, venninna mi er akkurat blitt gravid fordi mannen glemte å hoppe...

:hoho:

Skrevet

Har benyttet meg av "hoppe av i svingen + sikre perioder" i mange år, han er flink til å styre seg og mensen er veldig regelmessig og det har fungert veldig bra... MEN!!! Så glemte eg å sjekke kalenderen og han glemte å hoppe av...og nå er eg gravid :oops:

Eg vurderer nå å kjøpe meg en persona eller noe liknende.

Altså... Hoppe av i svingen er ikke akkurat sikkert.

Gjest Anonymous
Skrevet

"Hoppe av" er EKSTREMT USIKKERT!

Det "kommer ut" noen dråper med "smøremiddel" før selve utløsningen, og dette KAN (ikke alltid) inneholde sædceller.

Og dessuten fratas dere gleden av at han kommer helt inni deg.

PS - At "hoppe av" er usikkert lærte jeg da jeg selv var ungdom, og det er 30 ÅR SIDEN. Har virkelig ikke all åpenheten etc omkring seksualitet ført til bedre viten om prevensjon?

Skrevet

vel vi har benyttet metoden til og fra i mange år. Det har gått helt greit. Helt til den ene gangen da han ikke klarte hoppe av.....

Men den er nok ikke så sikker nei selv om vi klarte oss på den lenge..

Gjest sexysadie
Skrevet

Den er ikke spesielt sikker men enkelte er mindre fertile enn andre!!

Skrevet

HVorfor sier så mange at det er så VELDIG usikkert?

Vi brukte "metoden " I tre år, og det gikk fint...

Og den ene gangen vi ikke gjorde det, fikk vi en flott liten gutt... så fertiliteten er i orden...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi sier det, Lasse, fordi det faktisk ER veldig usikker måte å gjøre det hele på. Verre er det ikke. Selvsagt er det noen som klarer å lure seg unna, men mye rart kan skje når man driver med dyneløfting :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

I all verden!

Er det virkelig mennesker i dagens opplyste samfunn som ikke vet hvor usikker "hoppe av" metoden er? Dette har da vært kjent i generasjoner.

Hvor er det dagens ungdom får sine prevensjonsopplysninger fra?

Skrevet

Så lenge typen ikke er for tung i r*va, så pleier det å gå bra.... :hoho::hoho::hoho:

Neida, for å være seriøs..... det anbefales ikke..... :sjarmor:

Skrevet

Hvis en absolutt ikke vil bli gravid, bør en tenke på en annen form for prevensjon..

Hoppe av i svingen kan være både usikkert og "kjedelig"..... 8)

Gjest Duchess...ikke innlogga
Skrevet

Jeg er litt overasska over at du ikke visste at denne metoden absolutt er USIKKER !!

Det vil alltid lekke litt fra Penis uansett hvor kroppskontroll mannebeinet ditt har, og som de sier i Zalo-reklamen, bare èn dråpe er nok !

Skrevet

Denne metoden er omentrent like sikker som å lukke øynene før du går over et fotgjenger felt. går ofte bra med bare litt hyling i dekkene og en faretruende fløyt i blandt. Og når det smeller har det en tendens til å snu oppned på tilværelsen. :)

MVH Øyvind

Skrevet

:hoho::hoho::hoho: :D :D

Der var mange raskt på banen!.... Håpte på det hehe :wink::sjarmor:

Men uansett.... Ser her på statistikk/sikkerhet på ulike prevensjonsmetoder, og å hoppe av er usikkert ja (selvfølgelig) men ikke SÅ usikkert.... Å sammenligne det med å gå over gata i blinde er litt drøyt.... Tviler på at jeg ville klart DET tusen ganger...... hehe

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Det er IKKE sikkert!! Visste du at de første dråpene som kommer når han får orgasme, er sæd-dråper og resten er "gørr" som han renser seg fra? :roll: Herregud, blir litt oppgitt.. Og dessuten, er det ikke mye DEILIGERE å kunne fullbyrde et samleie for èn gangs skyld?

Skrevet

Hehehe nei du, den metoden er definitivt ikke sikker ! Det har eg to herlige bevis på :D

ei på 7 år og en på 5 år

Skader ikke å kjøre rett frem i svingen av og til :D

Hilsen en stolt pappa

Skrevet

Den hoppe av i svingen metoden må du ikke stole på!!! Flaks at du ikke har blitt gravid på tre år da!!! Du skjønner, det kommer sæd før han får utløsning også, bare ikke så mye..... så jeg tror du har grunn til å bekymre deg hvis du ikke vil bli mamma :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...