Gå til innhold

Null oppmerksomhet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er en mørkhudet jente med aner fra Nigeria. Jeg er kun tiltrukket til skandinaviske menn, men føler ikke jeg får noe oppmerksomhet/respons fra dem. Det er trist for min del 😕

Anonymkode: 3ba89...8aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vakre deg, de finnes hundretusener av oss som får null oppmerksomhet. Du må ta initiativ selv. 

Anonymkode: 404ff...ea4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ligner på Ezinne Okaparaebo så synes jeg det høres svært merkelig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, megda skrev:

Om du ligner på Ezinne Okaparaebo så synes jeg det høres svært merkelig ut

Nei, ligner ikke på henne. Har fått høre jeg ligner litt på Meagan Good. 

 

Anonymkode: 3ba89...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da virker det jo ikke som det er utseende som holder deg tilbake. det kan jo være mange faktorer, egentlig. hvor gammel er du? født og oppvokst i norge? har du en sosial sirkel med mixet etnisitet? folk holder seg jo som oftest til det de kjenner og jeg vil jo tenke at om man først bryter isen med mennesker så går resten av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, megda skrev:

da virker det jo ikke som det er utseende som holder deg tilbake. det kan jo være mange faktorer, egentlig. hvor gammel er du? født og oppvokst i norge? har du en sosial sirkel med mixet etnisitet? folk holder seg jo som oftest til det de kjenner og jeg vil jo tenke at om man først bryter isen med mennesker så går resten av seg selv.

Jeg er 25 år gammel. Jeg er født og oppvokst her. Min vennekrets er relativt blandet, men alle har stort sett funnet noen fra sin egen etnisitet. Det er kun jeg som har en annen type smak. 

10 minutter siden, Dansken skrev:

Har du lagt mærke til dem som gir dig opmærksomhed, for du har jo også en standard?

 

Hva slags standard 

Anonymkode: 3ba89...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er 25 år gammel. Jeg er født og oppvokst her. Min vennekrets er relativt blandet, men alle har stort sett funnet noen fra sin egen etnisitet. Det er kun jeg som har en annen type smak. 

Ja, mulig du vil ha en større utfordring med å finne noen, men det er jo ikke noe som burde holde deg tilbake. Det kan tenkes at du må være litt mer frempå for å selv skape muligheter. De fleste går jo for det de har erfaringer med fra før, men er jo ikke det noe som tilsier at du ikke ville vært et attraktivt valg som partner på et generelt grunnlag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansken

Når du nu ved din type smak,er det nogen som du har været sammen eller set fra afstand? Du ved hvad du vil ha og det er jo 90% af det hele😊Det er standard og så er der +/- efter det.Du finder en god mand! Bare ikke være panisk.Skandinavisk er jo en standard du har sat,tror du må sprede det lidt ud☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama

Mange menn som tiltrekkes av mørke kvinner. Mannen min synes de er fantastisk vakre. Tviler på det er hudfargen din som ikke gjør at de sjekker deg opp. Kanskje du virker utilnærmelig?

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at mange har inntrykk av at afrikanske kvinner foretrekker afrikanske menn, så mulig en del ikke ser på deg som ett alternativ, fordi de tror at de selv ikke er aktuell? 

Anonymkode: 61365...774

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dansken

Man må være åben for alle! Ellers er man bare modtaglig for det som man ønsker og forventer sig og det er sjældent opnåligt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...