Gå til innhold

Tinder sveiping


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne her. Jeg lastet ned Tinder. Jeg brukte litt tid på å sveipe, men fikk bare sånn to matcher på to dager eller noe, så dette gadd jeg ikke å bruke tiden på, så jeg kjøpte Tinder gull for å slippe og sveipe. Jeg sveipet høyre på sikkert 10 kanskje... 

Men da jeg fikk se hvor mange som hadde sveipet meg til høyre etter Tinder gull ble jeg rimelig overrasket over hvor mange som lå der, og veldig mange av de som har sveipet meg til høyre, har jeg ikke sett profilene til engang ennå. Så de ligger veldig spredd utover i bunken, men burde det ikke ha gavnet Tinder å legge de som liker litt forover i bunken for at man skal få lettere matcher? Eller hvordan fungerer egentlig algoritmen...? 

 

Anonymkode: 31f8e...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det skal jo fungere sånn at de ligger lengre fremme i bunken.

Anonymkode: cb9e0...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, men den super-like funksjonen er til nettopp for at du skal komme langt frem i bunken til vedkommende. Så hvis du kom langt frem i bunken til noen du hadde likt uansett, ville ingen brukt penger på super-likes. Nå som du har gull versjonen, vil du se at super-likes som ligger som nyest på liker lista di også vil komme frem raskt i bunken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...