Gå til innhold

Jeg klør i endetarmen OBS Bilde OBS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg har de siste ukene fått kløe ved og rundt endetarmen. Ikke byttet såpe eller noe annet som kan forklare hvorfor. Men ser endetarmen min normal ut ? 

Spoiler

BF1E9C85-8143-43F4-8B50-4558D8F5BD8E.jpeg

Bilde skjult under spoilertag. Perelandra, mod. 

Anonymkode: a6f6c...95e

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ser kanskje litt hoven og rød ut på hudpartiet til høyre. 

Anonymkode: c8878...d63

AnonymBruker
Skrevet

Hemoroider, eller tørker deg for hardt.

Anonymkode: 850f3...1f1

AnonymBruker
Skrevet

Ja,ser helt vanlig ut. Du kan bytte ut såpen og eventuelt krem med babyolje. Og apoteket har krem mot kløe. 

Anonymkode: 84c8a...379

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være en hemoroide som ligger akkurat på innsiden, de kan klø. Må ikke gjøre vondt om de ikke er så store.

Barnemark klør om natten. 

Anonymkode: 94fb0...6aa

AnonymBruker
Skrevet

Barbering? Jeg ser slik ut etter hårfjerning. Røde nupper som klør som f. 

Anonymkode: 5cc2b...f08

• Liker 3
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Hvorfor går du ikke til legen istedenfor å legge ut et slikt bilde på et forum? 

Skrevet

Du burde gå til legen.

Skrevet

Du er litt rød på huden rundt. Ser ellers normalt ut syns jeg. Du kan kjøpe sånn stellekrem eller inoytyl på apoteket. Hvis ikke går bort, så gå til lege. Lykke til. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke lov legge ut bilder av seg selv når man lurer på noe ? 

TS 

Anonymkode: a6f6c...95e

Er det ikke bedre å dra til legen?

Anonymkode: d0cbb...057

• Liker 1
Skrevet

Ser helt fint ut dette,skulle nesten tro det var meg,min anus ser helt prikk lik ut😊

Litt kløe i anus har vell alle til tider,det kan være du har fått deg en liten rift etter å hatt avføring,eller av anal lek

Du har ihvertfall et veldig fint rumpehull

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, sarte sjeler. Tåler ikke å se et rumpehull engang. Hun advarte jo. 

Anonymkode: 94fb0...6aa

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

:hoho:rompehull!

Anonymkode: 36232...bf9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert pga. barbering.

Hvis kløen er veldig intens kan det være innvollsorm/"barnemark".

Anonymkode: a8a78...b99

Skrevet

Dra til legen, kan være sopp, eller rift, det vet vi ikke. Ja det kan virke dritflaut å dra til legen å vise noe sånt som det her, men det er helt normalt :)

Så vil jeg anbefale deg å smøre med Inotyol, det er en salve.
En salve man ofte bruker på babyer ved bleieutslett. Finn frem en gammel truse, salven smitter av, den er tykk og det kan bli veldig grisete om du tar på deg en stringtruse. Pass på at området er rent og tørt før du smører på salven :)  
Den lindrer kløe :)

https://www.vitusapotek.no/gravid%2C-baby-og-barn/barn/hudpleie/stellesalver/inotyol-salve-15-mg-g-150-mg-g-50-mg-g-30-g/p/476262

Jeg bruker den selv mot eksem, får fra haleben til endetarm *woo* 😛

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Chizue skrev:

Dra til legen, kan være sopp, eller rift, det vet vi ikke. Ja det kan virke dritflaut å dra til legen å vise noe sånt som det her, men det er helt normalt :)

Så vil jeg anbefale deg å smøre med Inotyol, det er en salve.
En salve man ofte bruker på babyer ved bleieutslett. Finn frem en gammel truse, salven smitter av, den er tykk og det kan bli veldig grisete om du tar på deg en stringtruse. Pass på at området er rent og tørt før du smører på salven :)  
Den lindrer kløe :)

https://www.vitusapotek.no/gravid%2C-baby-og-barn/barn/hudpleie/stellesalver/inotyol-salve-15-mg-g-150-mg-g-50-mg-g-30-g/p/476262

Jeg bruker den selv mot eksem, får fra haleben til endetarm *woo* 😛

Leste at du brukte den mot ex’en😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Chizue said:

Dra til legen, kan være sopp, eller rift, det vet vi ikke. Ja det kan virke dritflaut å dra til legen å vise noe sånt som det her, men det er helt normalt :)

Det kan da umulig være mindre flaut enn å brette ut rumpehullet for tusenvis av folk på KG......

Anonymkode: 52086...246

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å smør med naturell yoghurt. Det hjelper mye, billig og ufarlig. Verdt et forsøk?

Anonymkode: 392ff...844

AnonymBruker
Skrevet

For noen kommentarer... det ser helt normalt ut i mine øyne, jeg og mannen ser helt lik ut. Ikke ser man vaginaen din heller.

Jeg opplever kløe i perioder der bak, aner ikke hvorfor, men det går over av seg selv. Gå til lege om det ikke forsvinner. Har du nylig begynt å barbere, er det nok derfor.

Anonymkode: 49204...bb1

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan da umulig være mindre flaut enn å brette ut rumpehullet for tusenvis av folk på KG......

Anonymkode: 52086...246

Vel..
Hverken jeg eller du vet hvem denne personen er :)
Og siden bildet ikke viser ansikt, eller andre kjennetegn, så kan det føles mer betryggende å legge ut ett slikt bilde, istedet for å sitte ansikt til ansikt med fastlegen og brette ned.
Så forstår TS godt :) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...