Gå til innhold

Stalker å sende venneforespørsel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forbindelse med et prosjekt i gjennom studiene møtte jeg en fyr som driver innen det samme fagfeltet som meg, vi hadde en lang samtale, mye til felles. Han var dritkjekk og kjemien var god. Jeg angrer på at jeg ikke spurte om å møtes igjen for å diskutere oppgaven igjen, men nå er jo det for sent. Vurderer å sende en venneforespørsel, men vil ikke virke helt stalker heller. Vi skal jobbe på samme sted i sommer også. 

J24

Anonymkode: 42cd0...df6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke stalker om du har møtt en person og sender en venneforespørsel for å ta kontakt. det er sånn man utvider sin sosiale sirkel. Synes du skal gjøre det

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, megda skrev:

du er ikke stalker om du har møtt en person og sender en venneforespørsel for å ta kontakt. det er sånn man utvider sin sosiale sirkel. Synes du skal gjøre det

Dette skjedde allerede i dag da. Skal jeg vente litt?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette skjedde allerede i dag da. Skal jeg vente litt?

Neida, tut og kjør!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok ha sendt en melding i tillegg. Selv om det kan virke litt "mye" å gjøre det blir det ikke så random. 

Anonymkode: 8b3af...125

Skrevet

Å fyre av venneforespørsel "uten grunn" virker desperat og ubegrunnet. Ville heller sendt melding der jeg spurte om oppgaven og nevnt at man burde møtes igjen snart. Hvis det hadde blitt en lengre samtale ut av det ville jeg sendt venneforespørsel. 
Men det er nå meg det! :) Jeg er generelt skeptisk til å akseptere venneforespørsel fra folk jeg ikke kjenner eller fra folk jeg ikke direkte eller indirekte omgåes med. 

Skrevet

desperat? det er jo ikke uten grunn. de har allerede hatt en god samtale. hadde du tenkt det var desperat om ei jente sendte deg en venneforespørsel? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville anbefalt å sende både venneforespørsel og en kort melding. 

• Liker 1
Gjest BearMama
Skrevet

Jeg får venneforespørsler av folk jeg knapt har møtt, kvinner som menn. Kjør på. Ingen som legger noe i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...