Gå til innhold

Forelsket i ei som har type

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i 30-årene. 

Har blitt kjent med en dame som er helt min type. Vi ble kjent via felles hobby. Vi har samme humor, vi får hverandre til å le, har alltid noe å snakke om, samme interesser, har lik film/seriesmak...

MEN hun har samboer. Hun snakker mye om han, så virker som at hun er lykkelig. Ville heller ikke blitt sammen med ei som dumper samboeren for å bli sammen med meg, for da tenker jeg at hun kommer til å gjøre det samme mot meg senere i livet.

Det som er rart er at det virker som hun liker meg litt. Driver med fysisk berøring, ler av alt jeg sier, sender en del meldinger... Her om dagen sa hun helt ut av det blå: "skal vi gå, gutten min?". 

Det er så sårt at ei jeg endelig klaffer 110% med har type, og jeg ønsker ikke å ødelegge noe. Hva bør jeg gjøre? Er ikke så lett å bare droppe henne og glemme henne heller, når jeg tenker så mye på henne. 

Anonymkode: d09c3...ce4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du bør holde deg unna og ikke dyrke følelsene dine for henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hun liker deg. Go for it 💕

Anonymkode: 81791...63d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun var alvorlig interessert i deg, hadde hun brutt med samboeren. Det at hun liker deg, er ikke det samme som at hun ser på deg som en potensiell kjæreste.

Hold deg unna henne, for ditt eget beste.

Anonymkode: 251b9...315

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt uenig i ideen om at fordi hun gjør det mot typen sin, så kommer hun til å gjøre det mot deg også. Hvis hun går for deg, så er det fordi du er en bedre match.

Jeg hadde prøvd, men vært klar på at jeg ikke ønsket utroskap, men at hun gjorde det på en ryddig måte om hun valgte meg. Krever selvfølgelig litt tid med "bearbeiding" før du kan være så direkte.

Anonymkode: 818a0...c71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det jammen stille, og folk oppfordrer faen meg til å gå for henne og.

ts, prøv en tråd der du gjør om på kjønnene. Denne tråden hadde hatt 3 sider minst nå om du var en kvinne.

Anonymkode: c95a0...879

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med tråden egentlig? Uansett hva hun gjør er det tydeligvis feil for deg. Feil at hun har type, feil om hun går fra han for deg. Tror nok hun har det best der hun er, for du er tydeligvis ikke fornøyd med noe som helst. 

Anonymkode: 7c45c...9b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti noe lignende. 
Vi var kollegaer og gjorde ting sammen på fritiden. Hadde det gøy, snakket masse og var på konsert og middag sammen etc. 
Da hadde vi begge samboere. Jeg brøt med min samboer da jeg ikke hadde hatt følelser for han på over halvannet år. Han klarte ikke bryte med sin samboer til tross for at hun visstnok var et mareritt å være med. 

Det begynte å gå rykter på jobb om oss, da spesielt meg siden jeg var singel. Så nå har vi mistet kontakten og vennskapet. I tillegg får jeg ikke nok vakter på jobb fordi han er den som deler ut vakter. 

Jeg personlig hadde forholdt meg til henne som kun en venn.

Anonymkode: 82119...97b

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det jammen stille, og folk oppfordrer faen meg til å gå for henne og.

ts, prøv en tråd der du gjør om på kjønnene. Denne tråden hadde hatt 3 sider minst nå om du var en kvinne.

Anonymkode: c95a0...879

Er en sånn tråd. 24 timer gammel, to sider lang. Nice try ;)

Anonymkode: 818a0...c71

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...