AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 var på date i går hvor det ble litt kyssing på slutten. Jeg likte denne fyren godt helt til jeg merket at han virkelig ikke kan kysse. Det var en veldig stor dealbreaker for meg og nå er jeg faktisk usikker på om jeg vil treffe han igjen. i tillegg er han italiensk og snakker norsk, men det er jo så klart mye uttalefeil og rare setninger, noe som også er turn off for meg. Er dette for dumt synes dere? Ellers er han utrolig snill, sjarmerende og ser godt ut. Anonymkode: e6af1...bfc
megda Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 du kan jo lære han å kysse bedre. det er jo ikke rakettforskning 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 14 minutter siden, megda skrev: du kan jo lære han å kysse bedre. det er jo ikke rakettforskning ts her. han er 32, jeg er i begynnelsen av 20-årene og jeg vet han har hatt en god del partnere før meg. så jeg føler meg idiotisk og bitchy om det er JEG som skal korrigere han. jeg ser selvfølgelig ikke etter forhold med han, så slapp av med kommentarer om at han bare bruker meg, ja det er poenget, jeg bruker han også. men det blir problematisk å komme til sex-nivået når ikke engang 1.st base er bra... Anonymkode: e6af1...bfc
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #4 Skrevet 22. mars 2019 Så kjedelig! Dårlig kyssing er skikkelig turn-off for meg og umulig å se for seg god sex med en dårlig kysser. Verden er brutal gitt, men hadde nok latt han gå. Anonymkode: ad6f0...ef3 1
_popcorn_ Skrevet 22. mars 2019 #5 Skrevet 22. mars 2019 Om det er turnoff for deg at noen ikke snakker helt flytende norsk, så burde du kanskje droppe date utenlandske menn? Etter min erfaring så har folk ofte ulike kyssestiler, og det går seg vanligvis til etterhvert som man blir mer kjent med kyssepartner. Men det blir jo litt annerledes så lenge du kun er ute etter å bruke han da...
Mr. Kilmister Skrevet 22. mars 2019 #6 Skrevet 22. mars 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: var på date i går hvor det ble litt kyssing på slutten. Jeg likte denne fyren godt helt til jeg merket at han virkelig ikke kan kysse. Det var en veldig stor dealbreaker for meg og nå er jeg faktisk usikker på om jeg vil treffe han igjen. i tillegg er han italiensk og snakker norsk, men det er jo så klart mye uttalefeil og rare setninger, noe som også er turn off for meg. Er dette for dumt synes dere? Ellers er han utrolig snill, sjarmerende og ser godt ut. Anonymkode: e6af1...bfc Jeg forstår deg litt. Du tenker mye på dette, kanskje det er like greit at du ikke møter han igjen. Fikk deg en norsk mann som kan kline.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #7 Skrevet 22. mars 2019 Tja, jeg er heller ikke noe på kyssing/klining. Alle liker det jo forskjellig da. Selv er jeg mer kos og klem, nærhet. Usikkerheten din slår igjennom, slutt å dømm han bare pga dette. Er mange voksne som ikke kan kysse slik du liker det! Her må dere finne ut av dette sammen... Anonymkode: 234e8...377
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #8 Skrevet 22. mars 2019 Min FF er elendig på å kysse, altså fatter ikke at det går an, han er i midten av 30 årene vært i flere lange forhold og hatt mange damer utenom og han liker å kysse. Sexen derimot er helt himmelsk, utrolig flink og uegoistisk så selv om noen er dårlige på kyssing trenger de ikke være dårlige på resten. Språket blir en annen sak da. Anonymkode: a7f53...00e 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #9 Skrevet 22. mars 2019 Tja, han er vel ikke like løs som du er, da. Men hvis du heller vil prøve å finne en som har hatt hundrevis, har du full anledning til det. Anonymkode: 37940...20c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #10 Skrevet 22. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tja, han er vel ikke like løs som du er, da. Men hvis du heller vil prøve å finne en som har hatt hundrevis, har du full anledning til det. Anonymkode: 37940...20c Anonymkode: 808b8...4d1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #11 Skrevet 22. mars 2019 1 time siden, megda skrev: du kan jo lære han å kysse bedre. det er jo ikke rakettforskning Ehm...... Njo, det er en ting som bare klaffer eller ikke. Og det er S-Å kjipt når det virkelig ikke funker. Men jeg har og vært borti menn som har virkelig vært helt amazing på kyssingen - hvilket jo gav forhåpninger til tilsvarende fortsettelse i senga, og så var det milevis fra. Anonymkode: 85a17...7a4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #12 Skrevet 22. mars 2019 1 time siden, _popcorn_ skrev: Om det er turnoff for deg at noen ikke snakker helt flytende norsk, så burde du kanskje droppe date utenlandske menn? Etter min erfaring så har folk ofte ulike kyssestiler, og det går seg vanligvis til etterhvert som man blir mer kjent med kyssepartner. Men det blir jo litt annerledes så lenge du kun er ute etter å bruke han da... Ts her. Er ikke språket i vanlig samtale som er problemet, det er ganske sjarmerende. Men når han skal prøve seg på dirty talk så klarer jeg bare ikke ta det seriøst. Har ikke noe problem med utenlandske menn, jeg foretrekker det, kunne aldri i livet datet en med nordisk utseende for eksempel da jeg overhode ikke finner de tiltrekkende. 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, han er vel ikke like løs som du er, da. Men hvis du heller vil prøve å finne en som har hatt hundrevis, har du full anledning til det. Anonymkode: 37940...20c Vet ikke om du merket det, men jeg skrev at han har hatt mange tidligere partnere, både forhold, ons og fuckfriends. Jeg derimot har ikke det og ønsker å utforske litt mer, det er derfor jeg har kommet i kontakt med han. Søtt at du finner behov for å skrive nedlatende ting om andre som ikke er så konservativ som deg selv. Og hvis du hadde lest tråden ordentlig skjønner du at svaret ditt virkelig ikke gir mening, men takk. Anonymkode: e6af1...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #13 Skrevet 22. mars 2019 Tar denne som anonym for å ikke virke skrytende, mann her.. en jævel til å kysse og fått mye skryt uten at jeg har bedt om det. Sånn Wow du er rå flink til å kysse osv. Det du gjør, siden du er bedre til å kysse, ta kontroll, styr tempo, hvis han prøver å ta kontrollen, vik unna og ta ny kontroll. Har opplevd et par damer som ikke har vært flinke og det virker hver gang. Hvis han bruker mye tunge, påpek det.. si at du ikke liker mye tunge.. for mye spytt? samme greia, er lov å si i fra. Fungerer ikke dette, så får du finne deg en ny en Anonymkode: f627d...680 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #14 Skrevet 22. mars 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: som ikke er så konservativ som deg selv Ville gjetninger kan treffe, men denne gangen ble det bom. Anonymkode: 37940...20c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #15 Skrevet 22. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville gjetninger kan treffe, men denne gangen ble det bom. Anonymkode: 37940...20c Ok? Du er hvertfall ikke liberal når det kommer til utforsking, åpenbart. Anonymkode: e6af1...bfc
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #16 Skrevet 22. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja, han er vel ikke like løs som du er, da. Men hvis du heller vil prøve å finne en som har hatt hundrevis, har du full anledning til det. Anonymkode: 37940...20c Assa, snakk om barnslig oppførsel. Slutshaming kan du holde deg for god for, enig med Ts! Anonymkode: e6af1...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #17 Skrevet 22. mars 2019 Slutt med klining og gå rett på sexen? Anonymkode: f1021...4a5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #18 Skrevet 22. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt med klining og gå rett på sexen? Anonymkode: f1021...4a5 Hørt om foreplay? Anonymkode: e6af1...bfc
McMary Skrevet 22. mars 2019 #19 Skrevet 22. mars 2019 Hvis du bare skal ha et seksuelt forhold til han, syns jeg dårlig kyssing er dealbreaker. Du rekker vel ikke lære han opp før dere er ferdig med hverandre uansett om du hadde prøvd. Ikke sikkert han er mottakelig heller, hvis han har hatt flere. Kanskje han egentlig bare har hatt ONS? 😄 Jeg møtte en mann som kysset rart, men klarte å tenne meg allikevel og sexen var bra. Jeg husker jeg tenkte at dette her kunne en tidligere partner av han ha ryddet opp i, sende han videre slik liksom. Så etter en stund spurte jeg allikevel om vi skulle møtes igjen da, hadde lyst på sexen en gang til og tenkte at jeg kunne jo prøve å si fra. Denne gangen kysset han annerledes, funket råbra. Rare greier. Men i hvert fall, ut fra min erfaring så gi han en sjanse til. Kanskje han prøvde seg frem eller noe? 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #20 Skrevet 22. mars 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørt om foreplay? Anonymkode: e6af1...bfc La han kysse deg litt på halsen da, vel. Hva er det du vil oppnå her egentlig? Anonymkode: f1021...4a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå