Gå til innhold

Oversette til engelsk -trenger hjelp!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal søke jobb i en internasjonal organisasjon (FN)

og trenger hjelp til å oversette til engelsk.

Jeg har videregående skole, (allmennfaglig, )språklinje som det het dengang i 1984.

Hvordan skal jeg best mulig få oversatt dette til engelsk?

Det elektroniske søknadsskjemaet har rubrikker der det står: Main Course of Study (allmennfag/språklig linje?)

Certificates/Diplomas (ex. artium?)

Noen råd der ute?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Om du skal inn i Fn, tror eg engelsken din bør være på plass først.

Gjest Anonymous
Skrevet

Main Course of Study: A levels in også lister du fordypningsfaga dine? det er UK måten så skive d på i allefall

Certificates/Diplomas: ?? Ikke helt sikker men BA in .... også MA in .... hvis ikke d går fram noen andre steder på skjemaet.. Kan jo også inkl A levels der.

til gjest med d frekke svaret: søknadskjemaer kan være vanskelige å fylle inn for native english speakers også. hva får deg til å komme med sånne overlegne kommentarer? problemer med lav selvtillit?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en Cambridge Cerificate of Proficiency i engelsk

og har allerede passert omfattende språktester (i regi av U.N.) i engelsk, spansk og fransk.. :ler:

Spørsmålet var i større grad rettet mot hvordan jeg på en kortfattet måte "oversetter" en utdanning når systemene er så ulike?

Det er ikke rom for utlegninger i søknadskjemaet.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis du har

Jeg har en Cambridge Cerificate of Proficiency i engelsk  

og har allerede passert omfattende språktester (i regi av U.N.) i engelsk, spansk og fransk..

ville jeg satt dette under Certificates/Diplomas:

Gjest Anonymous
Skrevet
Main Course of Study: A levels in også lister du fordypningsfaga dine? det er UK måten så skive d på i allefall

Certificates/Diplomas: ?? Ikke helt sikker men BA in .... også MA in .... hvis ikke d går fram noen andre steder på skjemaet.. Kan jo også inkl A levels der.

til gjest med d frekke svaret: søknadskjemaer kan være vanskelige å fylle inn for native english speakers også. hva får deg til å komme med sånne overlegne kommentarer? problemer med lav selvtillit?

Takk skal du ha! :)

Gjest Anonymous
Skrevet
hvis du har  

ville jeg satt dette under Certificates/Diplomas:

Ja, min øvrige utdanning har jeg ikke problemer med å plassere, det var videregående allmennfag som bød på litt hodebry.

Men uansett, takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...