AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Jeg er født på skillet mellom to stjernetegn. Da jeg ble født fikk jeg et smykke med stjernetegnet mitt på, og tegnet stemte med datoen min ifølge horoskoper jeg senere leste. Nå har ikke jeg vært så opptatt av horoskoper, så det var først for noen få år siden jeg oppdaget at jeg i følge dato i horoskopene plutselig ikke var mitt stjernetegn lenger. Jeg har forstått det slik at dette endrer seg, og at det godt kan være at mitt stjernetegn var riktig det året (og i årene etter) jeg ble født, slik at man har sitt opprinnelige stjernetegn selv om et barn som blir født på denne datoen i dag vil ha et annet. Men, for å være sikker: hvordan beregner jeg mitt riktige stjernetegn? Anonymkode: f852e...89e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Du trenger nøyaktig fødselstidspunkt og sted. Deretter finnes det mange forskjellige systemer som vil gi deg ulike aspekter av fødselshoroskopet ditt. Jeg foretrekker å bruke astro.com, der er det gratis og enkelt å lage profil, og mange muligheter i forhold til kart og settinger. Anonymkode: 31daf...490
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger nøyaktig fødselstidspunkt og sted. Deretter finnes det mange forskjellige systemer som vil gi deg ulike aspekter av fødselshoroskopet ditt. Jeg foretrekker å bruke astro.com, der er det gratis og enkelt å lage profil, og mange muligheter i forhold til kart og settinger. Anonymkode: 31daf...490 Jeg var på den siden, via en link i denne artikkelen: https://www.google.com/amp/s/christianpaaske.wordpress.com/2016/08/06/hjelp-hvilket-stjernetegn-er-jeg/amp/ Jeg greide imidlertid ikke å finne ut hvor på nettsiden jeg skulle finne ut dette. Anonymkode: f852e...89e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 På astro.com oppe til høyre er det en seksjon som heter my astro, lag en profil og fyll ut dine data der. Etterpå går du samme stedet og trykker på deg selv som du har fått opp i listen, og du får valget mellom flere kart du kan åpne. Anonymkode: 31daf...490
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 Men endret de ikke dette for noen år tilbake? Jeg var tidligere jomfru, men er nå visstnok løve. To veldig ulike stjernetegn. Konkluderer med kvasivitenskap, men for all del: underholdende tidsfordriv. Anonymkode: 6414d...7e4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #6 Skrevet 26. mars 2019 Hvis jeg hadde hatt dataene kunne jeg gjerne sett på det og gitt deg min mening, men er vel ikke så smart å legge ut slikt på forum. Anonymkode: 31daf...490
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #7 Skrevet 26. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: På astro.com oppe til høyre er det en seksjon som heter my astro, lag en profil og fyll ut dine data der. Etterpå går du samme stedet og trykker på deg selv som du har fått opp i listen, og du får valget mellom flere kart du kan åpne. Anonymkode: 31daf...490 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg hadde hatt dataene kunne jeg gjerne sett på det og gitt deg min mening, men er vel ikke så smart å legge ut slikt på forum. Anonymkode: 31daf...490 Nei, har ikke så lyst til å legge ut den informasjonen, men takk for tanken. Og for hjelp til å finne ut hvordan jeg gjør dette. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men endret de ikke dette for noen år tilbake? Jeg var tidligere jomfru, men er nå visstnok løve. To veldig ulike stjernetegn. Konkluderer med kvasivitenskap, men for all del: underholdende tidsfordriv. Anonymkode: 6414d...7e4 Tror vel det der har noe å gjøre med at man plutselig mente det er 13 stjernetegn, og ikke 12. Det er omdiskutert, og ikke noe de fleste regner som legit, slik jeg har forstått det. Anonymkode: f852e...89e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Tror vel det der har noe å gjøre med at man plutselig mente det er 13 stjernetegn, og ikke 12. Det er omdiskutert, og ikke noe de fleste regner som legit, slik jeg har forstått det. Anonymkode: f852e...89e Stemmer at de fleste astrologer ikke forholder seg til dette ja. Som andre har sagt, gå på astro.com og plott inn dataene dine, det fins mulighet til å lese siden på Dansk også. Og når du er anonym ser jeg ikke noe problem med å skrive fødselsdatoen din på et forum, det er jo mange som har samme dato. Ikke gir du noen annen vital informasjon i denne tråden heller, så jeg ser ikke faren med det. Anonymkode: daac1...d5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå