Gå til innhold

Trenger tips til farge på sofa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har eikgulv som er fra 2009, begynner å bli noe gult. Kamuflerer det med varme grå/brun farger på veggene og det matcher godt. Har blått mørkt teppe og mørke blå gardiner. Skal kjøpe ny sofa og to stoler som skal stå ved ett stort vindu, så det vil komme mye dagslys inn. 

Tenker to alternativ, enten lys grå, men likevel ikke for lys. Eller mørke blå, nesten svart. Hva tror du er best? Ser for meg hvitt bord. Stolene tenker jeg enten velur rosa, blå, svart eller grå. 

Klarer du å se det for deg, å hjelpe meg med perspektiv på hva som blir penest og hvorfor?

Anonymkode: 597ed...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gått for mørkeblå sofa. Jeg har grå selv og man blir så fort lei grått. Det er så trist. Jeg har og mørkeblå gardiner og velourstoler i forskjellige farger. Skal aldri ha grå sofa igjen. Mørkeblå sofa vil stå fint til det blå teppet og gardinene, det er fint når møblene tar opp farger som er i resten av rommet. 

Jeg hadde styrt unna grå stoler også, men du må bare ta det du liker. 

Anonymkode: d8547...d47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for en grå sofa.  Har selv 2 mørkeblå sofaer og absolutt alt viser på dem.  Støv, hårstrå, smuler etc.  Må støvsuges hver dag for å se pen ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv foretrekker jeg svart skinnsofa. Passer til det meste, og er ganske "tidløst", om enn ikke supertrendy. Praktisk, lett å holde rent, blir ikke flekker. 

Endret av Thyra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noe rødt inn i huset! 🙂 det gir energi og er oppkvikkende! Kjøpte en knall rød lenestol her. Er et puff med farger! Har mye jordfarger men puffer opp med andre. Men det er klart ; har du rødt så dominerer det. Balanser med røde vaser. Et  veggbilde ol. Godt humør vil jeg si at det gir! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...