Gå til innhold

hvorfor agnriper kvinner kvinner, hardere enn de angriper menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinnene her virker som noen nervevrak når det er noen som innrømmer å være betatt av noen som er gift eller i forhold. Det blir side etter side jo, og de fleste som kommenterer under bruker er kvinner...med ab ser man det ikke. Og hvis noen liker en fyr, så svarer noen "finn ut om han er singel først". 

 

Anonymkode: d5d83...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det er jævlig mye hat mot menn jeg. 

Kanskje hva man velger å fange opp og ikke fange opp.

 

Anonymkode: bc752...ebd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele forumet her er bare hat, drama og syting 🤣 Den kvinnelige natur på sitt beste.

Anonymkode: 31415...47b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er jo kvinner verst.

Komisk, kvinnen er ekstreme flokkdyr. Må ha noen å henge med, men så i tillegg er det ingen som hater kvinnen mer enn kvinner.

Anonymkode: 63c68...4f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste mobbingen og ut frysningen jeg har vært utsatt for er fra kvinner. Misunnelse blant kvinner er ganske utbredt. Spesielt om man er pen, har en fin bakgrunn eller ikke er umoralsk på det seksuelle området. Også det å ha en pen og vellykket mann kan skape misunnelse...som så mye annet kan.

Anonymkode: ec0f0...5e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har kvinner mye å hente fra sine medbrødre. Som jeg erfarer så fryser ikke menn hverandre ut eller snakker dritt bak ryggen på hverandre. Veldig, veldig lite misunnelse. De tar opp problemet med personen face 2 face og løser det eller så går de hvert til sitt.

Leste artikkel om at kvinner (flest) ikke kan fordra å ha en kvinnelig sjef på grunn av utfrysning, kles stil/sminke, sivilstatus etc hvis de ikke klikker sammen som venner på jobben

Mens enn mannlig sjef kun bryr seg om at jobben blir gjort.

Anonymkode: 9196f...118

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi vi tåler det 😄

Anonymkode: 11e0b...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk at kvinner kommer i disse trådene og angriper kvinner for å angripe kvinner.. 😂 Og nå angriper jeg de kvinnene som angriper kvinner for at de angriper kvinner, hehe. Vi er nok bare et helt grusomt kjønn, rart vi klarer å fungere med alle de dårlige egenskapene som ligger latent i vaginaen vår.

Jeg forsto TS som at han/hun mente mest i forhold til utroskap og slikt, at så fort noen ymter frempå at de er interessert i en opptatt mann eller faktisk har et forhold med en så går mange kvinner her på KG helt i svart. 

Jeg tror noen kan bli nervevrak av å lese sånt fordi det er noe skremmende ved det at det til enhver tid kan være x antall skruppelløse damer som er ute etter mannen deres. Og det eneste de kan gjøre med det akkurat der og da er å fortelle denne kvinnen som ligger med opptatte menn om at hun er jordens avskum. 

Tror ikke de er mye mildere mot utro menn akkurat, men nå tilbyr KG mange flere gode anledninger til å spytte i trynet på elskerinnene siden det er flere kvinner som poster her.

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/21/2019 at 1:24 PM, AnonymBruker said:

Den verste mobbingen og ut frysningen jeg har vært utsatt for er fra kvinner. Misunnelse blant kvinner er ganske utbredt. Spesielt om man er pen, har en fin bakgrunn eller ikke er umoralsk på det seksuelle området. Også det å ha en pen og vellykket mann kan skape misunnelse...som så mye annet kan.

Anonymkode: ec0f0...5e1

Ja er jo et regelrett helvete å være pen, da blir du utsatt for andre kvinners misunnelse og sjalusi og baksnakking, pluss menn står på alle kanter og sikler og vil i buksa di, fælt, snakker av erfaring!!

Anonymkode: fac3b...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at kvinner er flinke til å heie på hverandre jeg da. Angående menn er det ikke slik at de direkte misliker hverandre, de bare gidder ikke stå opp for hverandre i «mannesaker». Klimaet på kg er jo en helt annen ting, heldigvis hater alle alle. Jeg selv diskriminerer iallfall ingen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎3‎/‎21‎/‎2019 at 8:41 AM, AnonymBruker said:

Kvinner er jo kvinner verst.

Komisk, kvinnen er ekstreme flokkdyr. Må ha noen å henge med, men så i tillegg er det ingen som hater kvinnen mer enn kvinner.

Anonymkode: 63c68...4f5

Å jo, menn hater oss mer, særlig KG-menn. Dere mener alltid at dere er bedre enn oss. Svaret ditt er jo typisk i så måte. Kvinner er sånn og sånn. Kvinner er simple drittfolk. Er det noe dere kan rakke ned på oss for så gjør dere det. Når jeg er nede og trenger støtte og oppmuntring, hvem tror du jeg får det av? Jo kvinner. Venninner, kollegaer, naboer, mamma, søstre, tanter. Det er kvinner og atter kvinner. Menn støtter bare hverandre, men kvinner støtter både kvinner og menn. Vi fortjener ikke å få alle denne dritten for vi gjør faktisk mer godt på det feltet enn dere.

Anonymkode: ab0b8...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎3‎/‎21‎/‎2019 at 7:53 AM, AnonymBruker said:

Hele forumet her er bare hat, drama og syting 🤣 Den kvinnelige natur på sitt beste.

Anonymkode: 31415...47b

For mannsbastionene Mannegruppa Ottar, VGD og Flashback Forum er jo dramafrie soner fulle av kjærlighet og framsnakking. Det er mannens natur på sitt beste det da vel.

Anonymkode: ab0b8...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nappetass1 skrev:

Jeg synes at kvinner er flinke til å heie på hverandre jeg da. Angående menn er det ikke slik at de direkte misliker hverandre, de bare gidder ikke stå opp for hverandre i «mannesaker». Klimaet på kg er jo en helt annen ting, heldigvis hater alle alle. Jeg selv diskriminerer iallfall ingen :fnise:

Det er sant. Mann er mer "egne". Vi har ikke et offentlig mannsfellesskap sånn som kvinner har. Det er ikke vits. Vi er i konstant konkurranse med hverandre. Vi prøvde noe slikt på videreående. Ble dømt hardt ned av kvinner og enkelte hvite riddermenn. Så da er det best å være stille.

Vi har våre private mannsfellesskap(kompisgjenger). Det er best slik, slik at vi kan få utløp for all aggressiviteten og unngå å tråkke noen på tærne. 

 

Anonymkode: b2c34...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...