Gå til innhold

Kattene i tårnhuset


Pal Fungi

Anbefalte innlegg

Kompis og Figaro oppdaget en ny kasse som de kunne leke i, for kasser er nemlig kjempegøy 😊

IMG_20190513_184934.jpg

IMG_20190513_190016.jpg

Endret av KittyNose
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sorbus

Jeg er så utrolig glad for at denne tråden dukket opp i 'Dette snakker vi om nå', dette var riktig så fornøyelig å titte på når jeg egentlig skal jobbe :fnise:

 

Gi pusene en kos bak øret fra meg, eller der de liker aller best å få en kos :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sorbus skrev:

Jeg er så utrolig glad for at denne tråden dukket opp i 'Dette snakker vi om nå', dette var riktig så fornøyelig å titte på når jeg egentlig skal jobbe :fnise:

 

Gi pusene en kos bak øret fra meg, eller der de liker aller best å få en kos :laugh:

Hyggelig at du synes det 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, for noen nyyyydelige puser! :ninuskapus: Her må jeg følge med. Og for et utrolig kult hus du bor i! 😻 Jeg vil også ha tårn! 

Selv har jeg 5 katter og mine er gale etter esker de også. Hva er det egentlig med katter og esker? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Åååååh, for noen nyyyydelige puser! :ninuskapus: Her må jeg følge med. Og for et utrolig kult hus du bor i! 😻 Jeg vil også ha tårn! 

Selv har jeg 5 katter og mine er gale etter esker de også. Hva er det egentlig med katter og esker? 

Takk 😊 Jeg har flere ganger lurt på det selv også hva som er greia med katter og esker. Men ingen tvil om at de har en stor fascinasjon for det 😋 Hver gang det kommer en ny eske i hus, stor eller liten, så må den prøvesittes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld kunne vi se en hel haug med måser samlet fra kjøkkenvinduet i tårnhuset. Og tidligere på kvelden var det tre brannbiler rett borti gata. 

IMG_20190515_223905.jpg

IMG_20190515_192840.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herrekattklubben har et hemmelig møte under spisebordet, her har det nok blitt løst mange verdensproblem :fnise:

IMG_20190528_180416.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mia83 skrev:

Vært fraværende en stund men her må jeg alltid innom og titte :rodmer: 

Kjekt at du vil følge tråden videre 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det virke som om Kompis og Aida offisielt har byttet side, men ingen vet hvordan det egentlig ble sånn 😋

IMG_20190529_133428.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KGs beste tråd 😻 Kommer alltid innom en tur om jeg har en dårlig dag.

Ser dere har sånn do med inngang på toppen? Hva synes pusene om den? Har lyst til å teste en sånn, men frykter at det er veltefare 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nattsvermer skrev:

KGs beste tråd 😻 Kommer alltid innom en tur om jeg har en dårlig dag.

Ser dere har sånn do med inngang på toppen? Hva synes pusene om den? Har lyst til å teste en sånn, men frykter at det er veltefare 😄

Så bra at du liker tråden 😊

Når det gjelder kattedoen så har det igrunn aldri vært noe problem, var bare helt i starten at de ikke helt skjønte hvor inngangen var 😋 Den er såpass tung at det ikke er noen fare for at den velter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem sine føtter er det som stikker ut på feil side? 😮 Det er det frekkeste..

IMG_20190530_015551.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2019 den 21.10, KittyNose skrev:

Nå kan det virke som om Kompis og Aida offisielt har byttet side, men ingen vet hvordan det egentlig ble sånn 😋

IMG_20190529_133428.jpg

:skratte:

digger "ansiktsuttrykkene" deres der! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ut som om de ble tatt på fersken i å gjøre noe de ikke hadde lov til :fnise:

IMG_20190601_144815.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Figaro leker kattugle i vinduskarmen 🦉

IMG_20190601_164329.jpg

Endret av KittyNose
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 16.56, KittyNose skrev:

Takk 😊 Jeg har flere ganger lurt på det selv også hva som er greia med katter og esker. Men ingen tvil om at de har en stor fascinasjon for det 😋 Hver gang det kommer en ny eske i hus, stor eller liten, så må den prøvesittes.

De ordentlig store kattene liker eskene også! 

 

Merkelig fenomen det der. Kanskje det føles trygt? :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine, nye bilder siden sist forresten. Tror kattuglen Figaro er min favoritt :fnise: Eller møtet i herreklubben 😊

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...