Gå til innhold

Ang ff. Ville du trodd på han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har spurt han om han har hatt sex med andre mens vi har holdt på ca et halvt år. Han har sagt nei, men vet jo ikke om han snakker sant. Hva ville du trodd? Vi har hatt sex uten kondom. 

Anonymkode: 41b82...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen grunn til å tro noe annet?

Anonymkode: f9b6a...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa min «eksklusive» ff og, fant ut at han fikk damer over rett etter jeg dro hjem (typ 15 min etterpå). De juger om slikt for å slippe kondom, helt jævelig. 

Anonymkode: b544a...987

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe grunn sånn, men stoler heller ikke på det. For på en måte hvorfor skulle han ikke? 

Ikke kjekt å høre det da. Ja, de lyger vel og for å slippe kondom. Enig at det er best uten, men jeg er kanskje naiv når jeg gjør det.

Rett å slett usikker her. 

Anonymkode: 41b82...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo klin umulig fir oss å vite. 

Dersom du i det hele tatt føler for å stille dette spørsmålet på et nettfora, så tror jeg at jeg hadde knepet igjen. 

Endret av Perle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner jo at det er umulig å vite, men ville bare lufte det her. 

Du som har et sånt forhold eller om du hadde det sånn ville du svart ærlig på spm? 

Anonymkode: 41b82...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner jo at det er umulig å vite, men ville bare lufte det her. 

Du som har et sånt forhold eller om du hadde det sånn ville du svart ærlig på spm? 

Anonymkode: 41b82...a73

Jeg er dame da men jeg ville løyet for knullevennen min om han spurte om jeg hadde sex med andre. Tror ikke han tenner på å høre at jeg også har sex med en som har dobbelt så stort utstyr som han :P De tenner meg på forskjellige måter så trenger begge to :P

Anonymkode: 0ef8e...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame da men jeg ville løyet for knullevennen min om han spurte om jeg hadde sex med andre. Tror ikke han tenner på å høre at jeg også har sex med en som har dobbelt så stort utstyr som han :P De tenner meg på forskjellige måter så trenger begge to :P

Anonymkode: 0ef8e...f47

Dobbelt så stort? 

Anonymkode: 32d2b...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ville ikke tatt det for god fisk, med mindre dere kjenner hverandre godt, å har en avtale om å være eksklusive fra dag én av, hvorav han har brakt dette med eksklusivitet på banen, og ikke bare jattet meg deg om du har bedt om det. 

Anonymkode: 9974b...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er dame da men jeg ville løyet for knullevennen min om han spurte om jeg hadde sex med andre. Tror ikke han tenner på å høre at jeg også har sex med en som har dobbelt så stort utstyr som han :P De tenner meg på forskjellige måter så trenger begge to :P

Anonymkode: 0ef8e...f47

Jeg hadde synes det var sexy, selv om en med dobbelt så stort utstyr måtte kvalifisert som dødelig våpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...