Gå til innhold

Kroppene på de i Paradise

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer som "squatter" på treningssenteret flere ganger i uka har ikke naturlige former...

Anonymkode: 01e97...ed7

Vil du si det er mer naturlig å legge seg under kniven for å få rumpa til Kim Kardashian? 

Jeg «squatter» på trening, men får da ikke rumpa gratis🍑

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Cuddles skrev:

Vil du si det er mer naturlig å legge seg under kniven for å få rumpa til Kim Kardashian? 

Hvorfor i helvete skulle hun tro det? Idiotisk spørsmål 

Hverken squats tre ganger i uka og tunge vekter , eller operasjon er naturlig . 

Anonymkode: 323d6...af7

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i helvete skulle hun tro det? Idiotisk spørsmål 

Hverken squats tre ganger i uka og tunge vekter , eller operasjon er naturlig . 

Trening med et normalt og variert kosthold er naturlig.

Operasjon derimot er unaturlig. Ta det lugnt🙌🏻

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Cuddles skrev:

Trening med et normalt og variert kosthold er naturlig.

Operasjon derimot er unaturlig. Ta det lugnt🙌🏻

Squats med tunge vekter tre ganger i uka er ikke naturlig nei. Regelmessig mosjon, ja. Intens vektløftning nei. 

• Liker 4
Skrevet

Her er det mange haters og folk som sliter med egen selvfølelse når man påstår at det å ha muskler og en trent kropp er ensbetydende med lav selvtillit og det å være overfladisk.. Jealous, much? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Medullaoblongata skrev:

Her er det mange haters og folk som sliter med egen selvfølelse når man påstår at det å ha muskler og en trent kropp er ensbetydende med lav selvtillit og det å være overfladisk.. Jealous, much? 

Jentene på PH har ikke akkurat det da... De er gjerne tynne fordi de er unge enda. De er jo ikke sexy.

Anonymkode: 51639...d52

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jentene på PH har ikke akkurat det da... De er gjerne tynne fordi de er unge enda. De er jo ikke sexy.

Det var ikke det jeg refererte til. Les innleggene hvor det rakkes ned på de med trent kropp. 

Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Squats med tunge vekter tre ganger i uka er ikke naturlig nei. Regelmessig mosjon, ja. Intens vektløftning nei. 

Når jeg skriver det er naturlig, er det i form av at man påfører kroppen riktige næringsstoffer som kroppen trenger for å bygge muskler, i form av _Naturlige_ råvarer man tilføyer kroppen gjennom maten en _spiser_

Poenget mitt her er at det i mine øyne ikke er unaturlig for meg å trene knebøy som i mitt tilfelle er 2 dager i uka, for å få en sterkere og sunnere kropp. Er ikke snakk om å drive beinhard bodybuilding, men å operere seg frem til rumpa blir unaturlig.

«Squats» for min del går ikke under kategorien unaturlig, dessverre.

Endret av Cuddles
AnonymBruker
Skrevet

"ikke det smarteste brødet i skuffen" :ler:

Anonymkode: ce6f7...e51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Medullaoblongata skrev:

1 av 29 kommentarer i tråden nevner lav selvtillitt og det å være overfladisk. 

Hvis du har hørt på noen av deltakerne hvert år så står de også en etter en frem med å fortelle om dårlig selvtillitt og psykiske sykdommer tilknyttet dette , og oppførselen med å hige etter å ha sex på tv og få oppmerksomhet fra flest mulig folk viser også psykologisk behov for bekreftelser grunnet lav selvtillitt. 

Ingen tvil om at man er overfladisk når man bryr seg så mye om utseendet av man dropper ut av skolen fordi man bruker så mange timer på utseendet sitt at man ikke orker begge deler. 

Ikke sjalu, har en kropp jeg er veldig tilfreds med selv 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste mennene i denne sesongen har jo helt normale kropper? Det er bare et par av dem som ser ut som de har bodd på gymmet.

syntes heller ikke kroppene til jentene er så veldig langt unna normalen for deres aldersgruppe. Men det jeg har reagert på er deres enorme bruk av fillers.

Anonymkode: 33a82...54d

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, Cuddles said:

Jo, rumpe er faktisk gratis. Vi ble alle født med en. Personlig synes jeg små og søte rumper er penest. Jenter som trener squats er turn-off.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, rumpe er faktisk gratis. Vi ble alle født med en. Personlig synes jeg små og søte rumper er penest. Jenter som trener squats er turn-off.

Så du vet hvilke dame rumper som er trent med squats når du ser dei på gata? 🤪 du ser forskjell på squats rumpe og ei rumpe som løper i fjellet og går tunge turer på fjell? 🤪

Anonymkode: 78107...a45

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du vet hvilke dame rumper som er trent med squats når du ser dei på gata? 🤪 du ser forskjell på squats rumpe og ei rumpe som løper i fjellet og går tunge turer på fjell? 🤪

Anonymkode: 78107...a45

Det med squatts var selvsagt bare et eksempel. Samme for meg hvordan de har fått den rumpen, stygt er det uansett.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig blir alle født med en rumpe, no shit sherlock😂 Mente jo selvsagt at innsatsen en legger i treningen for å få «sprettrumpa» ikke er gratis.. En svetter en god del for det.

Du er fri til å mene akkurat hva du vil om den saken, min mening er forøvrig at både «små og søte rumper», samt formfulle er fint. Så kan du holde tankene for deg selv neste gang du ser noen med litt ekstra fylde på rumpa.

AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2019 den 6.00, AnonymBruker skrev:

Guttene har trent mer, men de pumper jo bare jern. Ingenting som tilsier at de kan hogge ved eller hjelpe til med et flyttelass....

Eh jo... Er man sterk så er man sterk. Man får ikke noe anderledes muskler av å hogge ved enn å løfte vekter. Man får nok bedre teknikk, men det er noe annet, og kan lett læres.

Det er riktignok forskjell på sammensetningen av "raske" og "trege" muskelfibere basert på om man trener mest kondis eller mest styrke.men sett bort fra det så er muskler muskler uansett om man har fått dem med å flytte på traktordekk, møbler, tømmerstokker, eller manualer. Og uansett om man har dopet seg for å få dem, eller om man bare har jobbet ekstra hardt for å få dem naturlig.

Anonymkode: 78bf1...bd9

AnonymBruker
Skrevet

Synes det har vært en del dvaske utrente mennesker med jeg. Kan nevne både Jamilla, Walid, Tea og Zhainad fra i år. 

Anonymkode: 7ed0f...37a

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Medullaoblongata skrev:

Jeg er ikke misunnelig selv om jeg synes at muskler er stygt. Jeg er så heldig å ha en mann som har utovermage og er god og myk å ta i.

Hater muskler.

Anonymkode: 26557...f2c

AnonymBruker
Skrevet
På 23.3.2019 den 19.40, Miramira95 skrev:

Jeg venter i spenning på en plus-size på Paradise. Jeg holder derimot ikke pusten.

Tror nok ikke det er usannsynelig. Det er veldig poppulært i dag spesiellt blant kvinner å skryte helseskadelig feite kvinner opp i skyene hvis de stiller i bikini, eller naken, el. Bare se på dette forumet f.eks. hvis du ser på noen av "post bilde av kroppen din" trådene eller liknende så vil du se at en lettkledd feit kvinne vil få haugevis av plusser og skryt, osv. Mens en slank fin jente får bare en brøkdel av oppmerksomheten.

Anonymkode: 78bf1...bd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...