Gå til innhold

Hunden maser på meg hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hunden min sutrer/maser virkelig på meg hele tiden. Han får over 2 timer med turer til daglig, godbiter, lek, omtrent alltid noen hjemme og får mat til faste tider, likevel ser han alltid ut til å være misfornøyd med noe. Han går rundt og sutrer og uler så utrolig mye i løpet av en dag og jeg skjønner ikke helt hvorfor? Er det noen flere som opplever det samme? Han blir veldig plagsom til tider og jeg begynner å bli litt lei av det.

Anonymkode: f652e...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye hjertetrim får han om dagen? 

Anonymkode: a5b22...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han/hun har lært dere opp til å gi oppmerksomhet når den piper, så dette hadde jeg forsøkt å ignorere etter beste evne!  

Anonymkode: 632c9...ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde dere ha trent på fra den var valp. Når hunden legger seg på en bestemt plass for å ta seg en hvil belønnes den med godbit. Repeteres til det sitter. Ignorer mAs

Anonymkode: ea509...f43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den trenger mer mentale utfordringer? Lære hunden noen triks og kjøp eller lag leker hvor hunden trenger å tenke for å få godbiten sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har han vært sånn hele tiden? Min hannhund blir sånn når det er løpetid i nabolaget, det er fryktelig slitsomt. Her er vi nettopp ferdig med 1-2 mnd med sånn oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hunden min sutrer/maser virkelig på meg hele tiden. Han får over 2 timer med turer til daglig, godbiter, lek, omtrent alltid noen hjemme og får mat til faste tider, likevel ser han alltid ut til å være misfornøyd med noe. Han går rundt og sutrer og uler så utrolig mye i løpet av en dag og jeg skjønner ikke helt hvorfor? Er det noen flere som opplever det samme? Han blir veldig plagsom til tider og jeg begynner å bli litt lei av det.

Anonymkode: f652e...4b9

hundekurs

Anonymkode: 6e734...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B_K_W

Hadde dette problemet med min en periode. Hver gang han begynte å sutre og mase og gå i beina våre, fikk han beskjed om å forlate rommet. Han har sluttet med dette nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...