AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Skrevet 20. mars 2019 Hvordan i alle dager skal jeg tolke det når en knullevenn ofte avtaler å møtes for sex,også ringer samme dag å avlyser? Han skriver jo meldinger til meg som " du må du slutte å kåte meg sånn opp før vi møtes,for ellers kommer jeg så fort". Det burde jo bety at han forsatt ønsker sex med meg men han avlyser 4 ganger i det siste nå. Han avlyste idag også men ville høre om jeg ville ha sex enten imorgen eller fredag. Hvorfor gjøre de nye avtaler om sex om han ikke følger opp?? *frustert* Ikke tror jeg han har sex med andre heller;da hadde han neppe kommet så fort Anonymkode: 64c5f...470
BMW 5-serie 535D Skrevet 20. mars 2019 #2 Skrevet 20. mars 2019 Han har garantert funnet flere og kun bruker deg som en reserveløsning, ikke la deg lure lenger! 27
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #3 Skrevet 20. mars 2019 2 minutter siden, BMW 5-serie 535D said: Han har garantert funnet flere og kun bruker deg som en reserveløsning, ikke la deg lure lenger! Dette, noen andre sier ja dagen dere skal møtes, og da avlyser han med deg i siste liten... Anonymkode: 9657a...f88 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #4 Skrevet 20. mars 2019 Min erfaring er at menn ofte planlegger å møtes når de er kåte. Så kommer dagen og de er ikke så kåte, noe mer spennende dukker opp etc, så avtaler de igjen når de er kåte. Anonymkode: d187c...6f3 10
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Skrevet 21. mars 2019 Verden har blitt et sørgelig sted! For ti år siden fantes det omtrent ikke sånne overskrifter, nå er det forventet omtrent. trist Anonymkode: 0ead7...6fe 19
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #6 Skrevet 21. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Verden har blitt et sørgelig sted! For ti år siden fantes det omtrent ikke sånne overskrifter, nå er det forventet omtrent. trist Anonymkode: 0ead7...6fe Jaja fant en annen knullevenn med diger pikk,så jeg blir nok fornøyd nå uansett 😄 Anonymkode: 64c5f...470 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #7 Skrevet 21. mars 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle dager skal jeg tolke det når en knullevenn ofte avtaler å møtes for sex,også ringer samme dag å avlyser? Han skriver jo meldinger til meg som " du må du slutte å kåte meg sånn opp før vi møtes,for ellers kommer jeg så fort". Det burde jo bety at han forsatt ønsker sex med meg men han avlyser 4 ganger i det siste nå. Han avlyste idag også men ville høre om jeg ville ha sex enten imorgen eller fredag. Hvorfor gjøre de nye avtaler om sex om han ikke følger opp?? *frustert* Ikke tror jeg han har sex med andre heller;da hadde han neppe kommet så fort Anonymkode: 64c5f...470 Noen kan bare ikke la være å komme fort så ikke ta det som at det er bare deg han holder på med. Et slikt forhold gir jo frie tøyler til å ligge rundt og sende smitte fra den ene til den andre. Vær forsiktig så du ikke pådrar deg gonore, syfilis, hepatitt, hiv, klamydia osv. Anonymkode: 781e4...a43 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #8 Skrevet 21. mars 2019 13 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Han har garantert funnet flere og kun bruker deg som en reserveløsning, ikke la deg lure lenger! 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at menn ofte planlegger å møtes når de er kåte. Så kommer dagen og de er ikke så kåte, noe mer spennende dukker opp etc, så avtaler de igjen når de er kåte. Anonymkode: d187c...6f3 Kan skrive under på begge disse to. Jeg har vært kåt på morgenen og klar for sengegymnastikk på kvelden, men utover dagen så dabbet det av. Skyldes nok helt sikkert at FFen egentlig ikke var interessant nok, for jeg har aldri gjort lignende med noen jeg virkelig var kåt på. Eller som den første sier, at man har flere jern i ilden, og at man velger og vraker hvem som er mest interessant. Anonymkode: 45c20...1e0 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #9 Skrevet 21. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle dager skal jeg tolke det når en knullevenn ofte avtaler å møtes for sex,også ringer samme dag å avlyser? Han skriver jo meldinger til meg som " du må du slutte å kåte meg sånn opp før vi møtes,for ellers kommer jeg så fort". Det burde jo bety at han forsatt ønsker sex med meg men han avlyser 4 ganger i det siste nå. Han avlyste idag også men ville høre om jeg ville ha sex enten imorgen eller fredag. Hvorfor gjøre de nye avtaler om sex om han ikke følger opp?? *frustert* Ikke tror jeg han har sex med andre heller;da hadde han neppe kommet så fort Anonymkode: 64c5f...470 Han vil jo ha en annen tøs som varter opp med analsex. Du har bare falt bak i andre rekke søte deg. Anonymkode: 86586...c3d 4
annebanane Skrevet 28. mars 2019 #11 Skrevet 28. mars 2019 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #12 Skrevet 28. mars 2019 Han kan ha gått hen og forelsket seg... Anonymkode: c464c...114
Mr. Kilmister Skrevet 28. mars 2019 #13 Skrevet 28. mars 2019 På 20.3.2019 den 23.08, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle dager skal jeg tolke det når en knullevenn ofte avtaler å møtes for sex,også ringer samme dag å avlyser? Han skriver jo meldinger til meg som " du må du slutte å kåte meg sånn opp før vi møtes,for ellers kommer jeg så fort". Det burde jo bety at han forsatt ønsker sex med meg men han avlyser 4 ganger i det siste nå. Han avlyste idag også men ville høre om jeg ville ha sex enten imorgen eller fredag. Hvorfor gjøre de nye avtaler om sex om han ikke følger opp?? *frustert* Ikke tror jeg han har sex med andre heller;da hadde han neppe kommet så fort Anonymkode: 64c5f...470 Du er nummer 2, 3, 4 eller 5... 3
-LykkeLiten- Skrevet 28. mars 2019 #14 Skrevet 28. mars 2019 Finn en ny. Eller hvis du vil møte han igjen, spill litt kostbar. Ikke svar på meldinger med en gang, kanskje si at du ikke har mulighet en av dagene han ønsker. Høres ut som at han kan få deg når han vil, og det blir for lett. Få litt overtaket av situasjonen. Make it a game. Hvis det merkes at han kan få deg når som helst, og du legger om dagene dine for å møte han, blir det kjedelig og nesten litt desperat - beklager det. Lykke til! 😊 2
Ella Ellefantella Skrevet 28. mars 2019 #15 Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, kvinner gir seg bort gratis, så nå har menn overtaket, man trenger jo ikke partner når en har ff, ingen fremtid Anonymkode: dccf9...cce Og her er vi igjen, med å anta at kvinner er stakkarslige objekter uten egen seksualitet. 🙄 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #16 Skrevet 28. mars 2019 3 timer siden, Ella Ellefantella skrev: Og her er vi igjen, med å anta at kvinner er stakkarslige objekter uten egen seksualitet. 🙄 Jeg er kvinne selv😂 Anonymkode: dccf9...cce 1
Katten.2.0 Skrevet 28. mars 2019 #17 Skrevet 28. mars 2019 Det kommer jo an på relasjonen dere imellom, og hvilken årsak som ligger til grunn. Jeg har måtte avlyst mesteparten av avtalene de siste månedene grunnet en skade, men har heldigvis kun fått forståelse.
Ella Ellefantella Skrevet 28. mars 2019 #19 Skrevet 28. mars 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne selv😂 Anonymkode: dccf9...cce Hva har det med saken å gjøre? 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #20 Skrevet 28. mars 2019 Du skulle aldri tillatet deg å bli en knullevenn. Dette er ofte bakmedaljen med de korte følsesløse forholdet. Anonymkode: 38d09...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå