AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Del Skrevet 20. mars 2019 Hallo, jeg skal kjøpe ny bil og lurer på om jeg kan dra ned til en bilbutikk og så få med meg bilen med en gang? Anonymkode: 31a83...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #2 Del Skrevet 20. mars 2019 Hvis det er bruktbil/tidl demobil så kan du nok det. Helt ny bil må bestilles. Anonymkode: 502dc...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #3 Del Skrevet 20. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er bruktbil/tidl demobil så kan du nok det. Helt ny bil må bestilles. Anonymkode: 502dc...47f Tenkte på helt ny bil. Vet du hvor lang tid det normalt tar? Anonymkode: 31a83...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #4 Del Skrevet 20. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenkte på helt ny bil. Vet du hvor lang tid det normalt tar? Anonymkode: 31a83...9d4 Kommer an på om de har den på lager, eller om den må i produksjon først. Jeg hae kjøpt to fabrikknye biler. Den ene fikk jeg etter to uker (på lager et annet sted i landet). Den andre etter en måned (ferdig produsert den dagen jeg signerte). En kompis ventet nesten seks måneder på sin nye bil. Anonymkode: dbec0...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Del Skrevet 21. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo, jeg skal kjøpe ny bil og lurer på om jeg kan dra ned til en bilbutikk og så få med meg bilen med en gang? Anonymkode: 31a83...9d4 Neppe på timen. Bilene skal vanligvis klargjøres på verkstedet og registreres på ny eier samt tegnes forsikring på. Dette tar noen timer minimum. Jeg ble brått billøs omen måtte vente fra mandag da bil ble kjøpt pr. Telefon og til torsdag da ny bil var klargjort. Da snakker jeg bil som aldri hadde blitt kjørt tidligere. Anonymkode: 16ebf...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #6 Del Skrevet 21. mars 2019 Populære nybiler har en del leveringstid. En elektrisk Kia tar det f.eks. ca 2 år å få. Biler som ikke er populære kan kanskje være lettere å få tak i så lenge forhandleren har noen stående, f.eks. en Fiat Tipo. Anonymkode: 5ffa5...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #7 Del Skrevet 21. mars 2019 Istedenfor å spørre oss er det bare å ta en telefon til forhandleren og få et klart svar. Anonymkode: f3ce5...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #8 Del Skrevet 21. mars 2019 Umulig å svare på uten at du gir mer info, slik som hvor i landet du bor, hvilken bil/modell du ønsker, om du tenker helt fabrikkny, demobil eller nyere bruktbil, budsjett osv.., Anonymkode: ff650...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 21. mars 2019 #9 Del Skrevet 21. mars 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo, jeg skal kjøpe ny bil og lurer på om jeg kan dra ned til en bilbutikk og så få med meg bilen med en gang? Anonymkode: 31a83...9d4 Ja det kan du. Men da brukt/demobil som er klargjort for salg. Husk å ta med bankid, om du ikke har den på tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #10 Del Skrevet 21. mars 2019 2 timer siden, tdm900 skrev: Ja det kan du. Men da brukt/demobil som er klargjort for salg. Husk å ta med bankid, om du ikke har den på tlf. Noen forhandlere har og helt nye biler på lager som kan regges asap om kunden er helt avhengig av å få akkurat den bil. Tekn klargjøring tar fra ca 1 time og oppover, og det er overkommelig for de fleste... Anonymkode: ff650...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #11 Del Skrevet 22. mars 2019 Som de allerede er sagt her så må sikkert nybil bestilles hvis du er kresen på ekstra utstyr. Jeg var i samme situasjon der jeg "måtte" ha bil samme dag, omtrent, og jeg gikk rett inn hos en bruktbilforhandler klokka 11 på formiddagen uten å vite hvilken bil jeg ville ha, pekte ut en bil jeg ville prøvekjøre pga pris og hvordan den så ut, fikk prøvekjørt i to timer, kom tilbake og sa at jeg ville ha den. Klokka 1400 hadde jeg signert med bankid på vegvesenet sine sider og betalt bilen via nettbank og fått skilter på samt ordnet forsikring gjennom bilforhandleren. I samme kjøpet greide jeg å kreve EU-kontroll (da den var innenfor kontrollperioden) og en gratis service i tillegg. Anonymkode: 095b3...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 #12 Del Skrevet 23. mars 2019 Dytt Anonymkode: fde13...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå