Gå til innhold

Hvor ville du flyttet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En av de greske øyene hadde nok vært å foretrekke for min del. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørkysten av England.... sjelden under 0 der, selv på de "verste" vinterdagene

AnonymBruker
Skrevet

Faren min flyttet med ny kone til Kypros da han ble pensjonist. Han stortrives! De kjøpte en råbillig flott bolig hvor de har egen grønnsakshage og appelsintrær. De bader i sjøen på denne tiden av året. Han prøver å lære seg gresk, men som tidligere engelsk koloni snakker alle flytende engelsk, og det er mange nordeuropeere i byen hvor han bor. 

Så det er drømmen. Om 30 år. Enn så lenge så er det jobb, familieliv og snømåking i Norge.

Anonymkode: 47868...bbd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke flytta til et sted der det aldri er minusgrader, fordi jeg liker kulde... Jeg tror jeg hadde holdt meg i nærheten av Norge, altså kanskje Frankrike, Tyskland, Sveits... Kanskje Finland. Men tror nok jeg hadde flyttet til Amsterdam, det er en by jeg liker veldig godt. :) 

Anonymkode: f0684...f02

AnonymBruker
Skrevet

Romsås ❤️

Anonymkode: 58460...fce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Praha 

Anonymkode: 964d9...539

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg bor i Edinburgh, og det er ikke ofte under null der altså, men det kan bli skikkelig surt vær på vinteren.

AnonymBruker
Skrevet

Italia. Mamma har bolig meget sentralt og jeg elsker alt med italia.

Anonymkode: 65435...477

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bor i Irland og ville nok ha valgt det igjen, selvom det gjerne er ett par dager med noen få minusgrader i løpet av året. Bra jobbmuligheter for folk med kompetanse i andre europeiske språk, fantastisk natur og stort sett hyggelige folk 🙂 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan ikke folk forstå at Italia er fasit? Denne "vinterstøvletten" har ingen vinter med mindre man velger å dra opp i fjellene. 

Landet står for banebrytende endringer i europeisk tenking. Og global utvikling. Verdens mest kjente kunstnere. Usedvanlig god mat. Og innehar verdens første millionby og et utallig antall vakre byer. Jeg forstår at noen elsker andre land, men vi sees et sted nær Roma;)

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Skrevet
På 25.3.2019 den 12.20, Durinur skrev:

En av de greske øyene hadde nok vært å foretrekke for min del. 

Så kjedelig på vinteren!!!!

Skrevet
13 timer siden, tirben skrev:

Så kjedelig på vinteren!!!!

Hvorfor det?

AnonymBruker
Skrevet

TS. her. Takk for alle svar. Det er fortsatt noen år igjen til jeg skal flytte. Så jeg får vel reise på ferie til alle de aktuelle stedene. 

Anonymkode: fbddf...d06

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dratt til Sør-England (egentlig lenger nord i Storbritannia, men hvis temperaturen var viktig så kan jeg godt reise til sørkysten). Jeg ville ikke klart å bo fast i Italia eller Spania av kulturårsaker. Jeg føler meg hjemme i det nordlige Europa, og selv om været er kjipere der, hjelper det ikke med sol hvis man ikke har ro i sjelen. :)

Anonymkode: d4da3...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...