Gå til innhold

Så lei av nedlatende menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så utrolig lei av menn som alltid "vet best" og alltid skal fortelle meg hva som er best for meg som kvinne, hva og hvordan jeg må gjøre ting, fordi "de (tror) de vet best" og er overlegne kvinner!

Det har gått så langt at jeg ikke engang orker date noen lenger!!

Erfaringer?!!

Anonymkode: f68e1...2cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALDRI vært borti! Har heller vært plaget med at kvinner tror de vet hva som er best for andre kvinner. Selvfølgelig er det egentlig bare det å kunne fortelle andre ting for å bli viktig, ikke fordi de egentlig bryr seg mye.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri møtt en sånn mann. Vi er verdens mest likestilte land, så menn som er kjønnsdiskriminerende hører jeg svært sjelden om. Du har kanskje vært maks uheldig. Har bare flotte menn i mitt liv iallfall.

Anonymkode: a9844...6a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du omgås menn som føler seg underlegne av en eller annen grunn, da har de behov for å hevde seg selv. 

Anonymkode: bc487...f2c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er så utrolig lei av menn som alltid "vet best" og alltid skal fortelle meg hva som er best for meg som kvinne, hva og hvordan jeg må gjøre ting, fordi "de (tror) de vet best" og er overlegne kvinner!

Det har gått så langt at jeg ikke engang orker date noen lenger!!

Erfaringer?!!

Anonymkode: f68e1...2cb

gi oss et eksempel på det du kritiserer så blir det lettere å svare konkret. dere kvinner har ofte problemer med å ordlegge dere slik at det gir mening for folk flest da vi menn ofte vet bedre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn mener nok og tror at de vet og kan bedre enn kvinner. Bare at noen menn er dårlige til å skjule den holdningen, mens andre er veldig gode til det. 

Anonymkode: 7fb58...c2a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, megda said:

gi oss et eksempel på det du kritiserer så blir det lettere å svare konkret. dere kvinner har ofte problemer med å ordlegge dere slik at det gir mening for folk flest da vi menn ofte vet bedre. 

Hva vet dere menn bedre?

Anonymkode: 1ca10...7be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste menn mener nok og tror at de vet og kan bedre enn kvinner. Bare at noen menn er dårlige til å skjule den holdningen, mens andre er veldig gode til det. 

Anonymkode: 7fb58...c2a

Det tror jeg du har helt rett i. Jeg har aldri møtt en mann som ikke innerst inne mener at menn vet og kan bedre enn kvinner. Det kommer piplende fram til slutt selv hos de mest kvinnevennlige. De later bare som for å få damer og pk-poeng.

Anonymkode: 84d4b...5d9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tror jeg du har helt rett i. Jeg har aldri møtt en mann som ikke innerst inne mener at menn vet og kan bedre enn kvinner. Det kommer piplende fram til slutt selv hos de mest kvinnevennlige. De later bare som for å få damer og pk-poeng.

Anonymkode: 84d4b...5d9

Om man ser bort i fra min åpenbare spøk her over, så høres det svært lite fornuftig ut å tenke på den måten. Å late som at kvinner vet bedre for å score poeng høres ut som typisk "niceguy" som aldri får respekt, damer eller sex. 

det som er rett er rett. samme om det kommer fra kvinner eller menn.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så utrolig lei av menn som alltid "vet best" og alltid skal fortelle meg hva som er best for meg som kvinne, hva og hvordan jeg må gjøre ting, fordi "de (tror) de vet best" og er overlegne kvinner!

Det har gått så langt at jeg ikke engang orker date noen lenger!!

Erfaringer?!!

Anonymkode: f68e1...2cb

Møtt flere av dem tidligere desverre...de tror de bare kan kjøre over hvem som helst...

Anonymkode: 2d187...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtt flere av dem tidligere desverre...de tror de bare kan kjøre over hvem som helst...

Anonymkode: 2d187...4bf

Dette har da ikke med kjønn å gjøre. Har vært vitne til en slik person og hun var kvinne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, BiancaWhite skrev:

ALDRI vært borti! Har heller vært plaget med at kvinner tror de vet hva som er best for andre kvinner. Selvfølgelig er det egentlig bare det å kunne fortelle andre ting for å bli viktig, ikke fordi de egentlig bryr seg mye.

Du har nok rett i det, kvinner er så opptatt av å være som andre. En kopi.

Anonymkode: ba2e1...3f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt flere sånne. Den mest uskyldige sorten er bedreviter når det kommer til film og musikksmak o.l. De verste sier f.eks "kvinner skal være sånn og sånn" osv. Usjarmerende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i mannsdominert bransje, himmla irriterende 😑 menn som har meninger om alt uten å ha alle faktane på bord eller ansvaret.. Baser seg gjerne på urelvant eller mangelfull erfaring. 

Anonymkode: a11d1...839

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldigvis aldri trukket til meg menn av den sorten. Kanskje det har noe med hva jeg signaliserer og ikke signaliserer å gjøre.

Anonymkode: c5aa0...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/20/2019 at 10:06 PM, Fornuftig-mann said:

Da lurer jeg på hva slags miljø du omgås?

Miljø, type menn 55 år pluss!!

Tror yngre generasjoner menn har litt bedre holdninger!! I beste fall..

Anonymkode: f68e1...2cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada la oss late som at det ikke også finnes nok av kvinner som også er slik.

Anonymkode: 6295c...e0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om jeg kan virke nedlatende på kvinner. Isåfall er det ubevisst. 

Jeg har nok en ubevisst oppførsel mot de som jeg ser som en trussel og de jeg ser som ikke-trussel. Kvinner faller i kategorien ikke-trussel. Med mindre de er svært store og med mørk stemme.

Kan det være en forklaring? Tror det ikke er ment nedlatende i de fleste menns tilfeller.

Anonymkode: 0c80f...e7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...