Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
JennieB skrev (12 minutter siden):

Det stemmer ikke med det hun faktisk sier i episoden. Anbefaler å lytte før man mener for mye. Det hørtes ut som et veldig ødeleggende forhold.

Jo, hun sier jo det. Det ble slutt mellom dem to ganger og første gangen gikk hun helt i kjelleren for det kom som lyn fra klar himmel. Og selv om det hadde vært bedre med maten under forholdet, fikk hun tilbakefall etter bruddet og begynte å tukle med maten (men nå ble hun bulimisk) og tvangstrene igjen. Men så ble de sammen igjen og ved brudd nr 2 følte hun seg sterkere, og da var det hun som gjorde det slutt etter å ha lest i dagboka hans, at han ønsket å gjøre det slutt. Forholdet var bra i starten, han var veldig støttende og det gikk bedre med spiseforstyrrelsen. Men han er en kunstner og der hun hadde behov for trygghet og faste rammer, var han som fantomet som kom og gikk og kunne være et par mndr i USA før han kom hjem og dro igjen, 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det Sondre L hun mener?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Pastels skrev (29 minutter siden):

Selvsagt er det han. Skjønner ikke poenget med å komme med det nå, han hadde karrieren sin i utlandet og hun var der mange ganger selv. Og de kranglet ikke men hadde hvert sitt liv for han måtte reise pga karrieren sin. 

• Liker 10
Skrevet
Pastels skrev (3 timer siden):

Ja

• Liker 1
Skrevet
Sivensvans skrev (10 timer siden):

Enig, dette var nok ikke så godt forhold å være i. Men, jeg lurer litt på hva som gjør at hun sier noe om dette nå? Hun er jo relativt nygift, og det kan vel ikke være så gøy for ektemannen at kona betror verden hvor tungt forrige brudd var....? Han vet sikkert alt om det, for de virker ha et veldig åpent og nært forhold - men, lell, skjønner ikke behovet for å fortelle noe om det. Kanskje det kommer klarere frem i podcasten?

PR! Publisitet. Klikk. Blest. Osv. 

• Liker 8
Skrevet

Det var vel forholdet hun hadde med en viss bergenser...

• Liker 2
Skrevet

Mistet litt respekten for han nå. Har egentlig alltid likt han. 

Jeg leste bloggen hennes når hun gikk på vgs og fremdeles bodde hos mor og stefar i Molde. Før hun ble ordentlig kjent. Husker hun allerede da pratet om at S.L virket kul og var  "drømmefyren". Trist

• Liker 2
Skrevet
RandiO skrev (2 timer siden):

Dessverre så har hun blitt mer og mer lik vanlige influencere, og gjør ting for å få clickbaits og oppmerksomhet

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
garfunkel skrev (5 timer siden):

Mistet litt respekten for han nå. Har egentlig alltid likt han. 

Jeg leste bloggen hennes når hun gikk på vgs og fremdeles bodde hos mor og stefar i Molde. Før hun ble ordentlig kjent. Husker hun allerede da pratet om at S.L virket kul og var  "drømmefyren". Trist

Men vi kjenner bare hennes historie..?! En sak har alltid to sider.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Isola2 skrev (17 timer siden):

Men vi kjenner bare hennes historie..?! En sak har alltid to sider.

Uansett så er det hennes historie og følelser, og det forholdet gjorde henne tydeligvis ikke godt. Spiller ingen rolle hvor mange sider saken har da...

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (22 timer siden):

Dessverre så har hun blitt mer og mer lik vanlige influencere, og gjør ting for å få clickbaits og oppmerksomhet

Enig, ser snart ikke forskjell på henne og de andre. Utrolig mye av humoren er borte og hun er jo enormt selvopptatt, jeg er uendelig lei av å høre om problemene hennes.

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
RandiO skrev (På 19.7.2025 den 10.12):

alle artiklene om Linnea den siste uken er skrevet på grunn av hun hadde en episode i Sommer i P2, og de tingene hun tok opp der, ble plukket opp av Se og Hør, Nettavisen, Tv2 osv i etterkant.  

Det er noe HELT ANNET enn modus operandi til andre influensere. 

Influenserne kritiseres for å snappe fra FØDESTUEN, og det er absolutt ikke slik Linnea er som influenser….

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (57 minutter siden):

Enig, ser snart ikke forskjell på henne og de andre. Utrolig mye av humoren er borte og hun er jo enormt selvopptatt, jeg er uendelig lei av å høre om problemene hennes.

Helt enig! 

Linnea gjør ikke stort annet enn å snakke om seg selv og egne problemer. 
Har vært slik i alle år.

På tide å løfte blikket Linnea! 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Jodi skrev (2 timer siden):

Uansett så er det hennes historie og følelser, og det forholdet gjorde henne tydeligvis ikke godt. Spiller ingen rolle hvor mange sider saken har da...

Jo da, for all del. Men hun er influenser og influensere har en tendens til å både overdrive og se ting ekstremt objektivt. Just saying.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Den artikkelen i Se & Hør var jo elendig, fremstiller henne som et offer, og gir en artist som lever av å reise skylden for at spiseforstyrrelsen hennes ble trigget. Som om ingen kan være usikker på et forhold, eller gjøre det slutt. Tror at jeg må lytte til episoden, for dette gir jo ikke mening. 

• Liker 2
Skrevet
RandiO skrev (På 19.7.2025 den 10.12):

Tja, som leser av bloggen hennes mange år tilbake i tid så tviler jeg på det. Håper dog Linnea har det godt nå selv om hun nå ikke er lite "sint". Hun var et friskt pust, ærlig og herlig. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Sondre dedikerte et helt album til Linnéa og han visste han hadde oppført seg toxic. Les tekstene fra det albumet. Han utleverte det forholdet og henne, men så lenge det er musikk, så er det greit? Men linnea får ikke snakke om egne erfaringer når hun endelig har kommet dit psykisk at det er mulig for henne å gjøre det? Hun snakker om masse personlig. Men dette burde hun droppe? Han skrev et helt album om det og har snakket om at han ikke er så lett å leve med. Educate yourselves... https://www.vg.no/rampelys/i/dOXXXB/sondre-lerches-nye-plate-dedisert-til-ekskjaeresten-linnea-myhre

Endret av DianaV
  • Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
DianaV skrev (1 time siden):

Sondre dedikerte et helt album til Linnéa og han visste han hadde oppført seg toxic. Les tekstene fra det albumet. Han utleverte det forholdet og henne, men så lenge det er musikk, så er det greit? Men linnea får ikke snakke om egne erfaringer når hun endelig har kommet dit psykisk at det er mulig for henne å gjøre det? Hun snakker om masse personlig. Men dette burde hun droppe? Han skrev et helt album om det og har snakket om at han ikke er så lett å leve med. Educate yourselves... https://www.vg.no/rampelys/i/dOXXXB/sondre-lerches-nye-plate-dedisert-til-ekskjaeresten-linnea-myhre

Jeg tenker at åpenhet er fint!

Men enkelte her har kanskje kun et forhold til Sondre Lerche som den sindige og sympatiske talentspeideren på The Voice. Skal man først kritisere så bør man vite hva man kritiserer. Det gjør nok ikke alle her, Linnea har all sin rett til å eie sin egen historie akkurat som SL gjør i sine sangtekster.

Jeg har selv kritisert Linnea men det er på bakgrunn av det hun har slengt ut i egen podcast mot brukere på kvinneguiden som har kritisert blant annet Caroline Berg Eriksen. For meg har det vært helt ubegripelig at Linnea Myhre har forsvart CBE. Jeg har selv slitt med spiseforstyrrelser tidligere og ser da at CBE kan trigge og at kontoen er potensielt helseskadelig for andre i faresonen pga sitt notoriske fokus på kropp, redigering og retusjering. Så ja jeg ble skuffet over Linneas forsvar av Caroline Berg Eriksen. Men viser til det jeg har skrevet over her, og håper det går bra med henne.

Endret av K_mb
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjenner man til S.L. litt utover som mentor på The voice vet man vel at han er noe spesiell, sånn for å være rundhåndet og diplomatisk i uttalelsen. 

Skrevet (endret)

Ser ikke ut som Sondre sluttet å skrive om Linnéa med det første heller, platen som kom i 2022 er full av anger, refleksjoner og hvor dum han var som lot henne gå og hvor tungt det er for han at hun har gått videre. Minst 2 fulle album om forholdet, henne, og tiden etter henne. 

Hvis hun ville hatt oppmerksomhet og pr om dette forholdet har hun 2 plater å vise til. Men det har hun holdt kjeft om, selv om jeg ikke kan tenke meg det var noe særlig greit for henne med en musiker eks som ikke slutter å lage plater om deg når det er slutt om hvor mye han elsket deg og hvor spesiell du var. 

Endret av DianaV
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...